بی حرمتی به ادیان، رسم دیرینه و اقدام مبارک یهودیان صهیونیست

پنج شنبه 13 مهر 1402 - 7:30:0

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست اعم از کودک و پیر و جوان به سمت مسیحیانی که در حال برگزاری مراسم مذهبی در مقابل یکی از کلیساهای خود در قدس اشغالی بودند، آب دهان انداختند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از شبکه صهیونیستی «کان» در این خصوص گفت: این پدیده بد و مشمئزکننده اخیرا رشد فزاینده ای داشته است.

این رسانه صهونیستی افزود: «گروهی از یهودیان اعم از پیر و جوان، در دومین روز از عید عرش به مسیحیانی که مشغول انجام مراسم مذهبی در بخش قدیم قدس بودند، آب دهان انداختند؛ آنها ادعا می کنند که انداختن آب دهان به مسیحیان و نزدیک کلیساهای آنها رسمی دیرینه است.

شبکه «کان» همچنین به اظهارات ایتامار بن گویر وزیر افراطی رژیم صهیونیستی در سال 2017 اشاره کرد که می‌گفت: «آب دهان انداختن نزدیک کلیسا یا به سمت کشیش‌ها یک رسم یهودی دیرینه است.»

این شبکه ادامه داد: «الیشع یرد» یکی از شهرک‌نشینان نزدیک به «لیمور سون هار میلخ» عضو کنست و سخنگوی سابق آن در حساب خود در شبکه ایکس نوشت: «اینک فرصت مناسبی است تا یادآوری کنیم که رسم آب دهان انداختن نزدیک کشیشان یا کلیساها یک رسم یهودی دیرینه است که از سال‌های طولانی تاکنون اجرا می شود؛ این کار اقدامی مبارک است»!


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


پنج شنبه 13 مهر 1402 - 8:37:2