آغاز به کار همایش بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور رئیس جمهور

یک شنبه 9 مهر 1402 - 12:30:0
آغاز به کار همایش بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور رئیس جمهور

سی و هفتمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شرکت نمایندگان و اساتید دانشگاه از کشورهای مختلف اسلامی در سالن اجلاس سران آغاز شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، قرار است در افتتاحیه این مراسم با حضور آقای رئیسی از ۱۵ کتاب چاپ شده از پژوهشگاه تقریب که در خصوص امر وحدت نوشته شده است رونمایی شود.

امسال در بخش نمایشگاهی کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی به آثار فرهیخته قرآنی به صورت ویژه‌تری پرداخته شده است. میهمانان این اجلاس در روز پایانی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

رئیس جمهور در سخنرانی خود در این همایش با تاکید بر اینکه توجه به آزادی قدس شریف و فلسطین مهمترین شاخص امت اسلامی در وحدت است، اظهار داشت: به دنبال عادی سازی روابط بودن با رژیم صهیونیستی شاخص در سیر ارتجاعی و قهقرایی برای هر دولتی است.چون خواست بیگانگان است این سیر قهقرایی است.راه مقابله با دشمن سازش و تسلیم نیست بلکه ایستادگی و مقاومت است که دولت را وادار به عقب نشینی می کند، گزینه تسلیم و سازش از روی میز برداشته شده است، گزینه سازش به هیچ عنوان روی میز نیست، گزینه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن جواب داده و دشمن را وادار به عقب نشینی کرده و خواهد کرد.

رئیسی تاکید کرد: راهبرد وحدت امروز می تواند امت اسلامی را در برابر دشمن تقویت کند و در برابر جنگ ترکیبی دشمن راهکار وحدت و انسجام است این نشست نشستی ضد صهیونیستی و ضد نظام سلطه است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 

 


یک شنبه 9 مهر 1402 - 11:56:7