بررسی ابعاد جنگ ترکیبی علیه ایران

چهار شنبه 5 مهر 1402 - 19:0:0

کارشناس ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر به بررسی و بیان ابعاد جدید جنگ ترکیبی دشمنان ضد جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

ویژه - الکوثر:  «سیدهادی سید افقهی»  دیپلمات سابق و کارشناس مسائل منطقه  با حضور در برنامه قضیه ساخنه با موضوع «ایران امن و توان مقابله با خطرات و تهدیدها» گفت: آخرین طرح دشمن ضد نظام جمهوری اسلامی ایران یک طرح ترکیبی بود که همزمان  با شروع آن  قرار بود یک کمپین رسانه ای  با محوریت عملیات روانی و حمله بزرگ سایبری هم اتفاق بیفتد.
سید افقهی خاطرنشان کرد: براساس بیانیه وزارت اطلاعات ایران، 30 انفجار تروریستی نیز قرار بود  در روزهای اخیر در تهران رخ دهد که باهوشیاری ماموران امنیتی ایران کشف و خنثی شد، گویی تروریست‌های بهایی می خواستند بعد ازانفجارهای متعدد در پایتخت ، ستون پنجم  خود را به خیابانها بیاورند و این موارد در نقشه شوم آنها بود.
کارشناس ارشد مسائل بین الملل در پایان گفت : خنثی سازی این عملیات که منجر به کشف مخفیگاه ها و انبارهای اسلحه تروریست ها شد، ضربه مهلکی به آنها بود و متأسفانه این سلاح‌ها از مرز ایران و عراق به ویژه از اقلیم کردستان وارد ایران شده بود و این برای اولین بار نبود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 5 مهر 1402 - 11:11:49