تکرار تعرض به مسجد الاقصی و شهادت دو جوان فلسطینی

دو شنبه 3 مهر 1402 - 16:0:0

در ادامه سلسله تعرضات صهیونیست‌ها به سرزمین و مقدسات فلسطینی، گروهی از یهودیان تندرو ساکن سرزمین‌های اشغالی فلسطین بار دیگر به مسجد الاقصی هجوم بردند.

به گزارش خبرنگار الکوثر در فلسطین اشغالی، از یورش نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به اردوگاه «نور شمس» در «طولکرم» یورش و شهادت دو فلسطینی در این جنایت جدید صهیونیست‌ها خبر داد.

تکرار تعرض به مسجد الاقصی از سوی تندروهای صهیونیست برغم اعتراضات محلی، منطقه ای و جهانی به این اقدامات که در راستای یهودی سازی مسجد الاقصی تعبیر می شود، بویژه از زمان به قدرت رسیدن کابینه بسیار افراطی بنیامین نتانیاهو تشدید شده است.

همچنین شاهدان عینی از مجروح شدن چند نظامی صهیونیست طی این درگیری ها و انتقال آنها به بیرون اردوگاه توسط آمبولانس خبر دادند.

در خبر دیگری دانشگاه "بیرزیت" در رام الله در کرانه باختری با صدور بیانیه ای از تعرض گروهی پرتعداد از نظامیان صهیونیست به بخش خوابگاهی این دانشگاه در روز یکشنبه خبر داد و آن را محکوم کرد.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


دو شنبه 3 مهر 1402 - 17:5:16

دسته بندی :