وزیر خارجه ایران: کسی برای نتانیاهو وتهدیدهایش ارزشی قائل نیست

یک شنبه 2 مهر 1402 - 15:0:0
وزیر خارجه ایران: کسی برای نتانیاهو وتهدیدهایش ارزشی قائل نیست

حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی درباره اتهامات بی‌اساس و تهدیدهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت: رژیم جعلی اسرائیل در جایگاهی نیست که کسی برای این حرفها و تهدیداتش ارزشی قائل شود. امروز صهیونیست‌ها در ضعیف‌ترین وضعیت خود هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وی در این مراسم تأکید کرد: این رژیم در داخل گرفتار بحران‌های چندلایه است و کسی برای این تهدیدها ارزشی قائل نیست. صهیونیست‌ها خود دارنده صدها کلاهک هسته‌ای هستند و با گستاخی تمام به برنامه‌های تهدیدآمیز خودشان ادامه می‌دهند. اما اساسا رژیم جعلی اسرائیل در جایگاهی نیست که کسی برای این حرفها و تهدیداتش ارزشی قائل شود. امروز صهیونیست‌ها در ضعیف‌ترین وضعیت خود هستند.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران یکشنبه گفت: برای من جالب بود که برخی از مقاماتی که از کشورهای مختلف در نشست مجمع عمومی شرکت کردند به عنوان یک شوخی و جوک از رفتار نتانیاهو یاد می‌کردند.

یکی از مقامات می‌گفت که [نتانیاهو] نقاشی‌های دوره کودکی‌اش را اینجا می‌آورد و در مقابل صندلی‌های مجمع عمومی که مخصوصا امسال تقریبا کمتر کسی در آنجا حضور پیدا کرده بود، تمرین می‌کند و خیلی با آب و تاب مسائل را بیان می‌کند.

وی افزود: اما آنچه را که در خصوص تهدید جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد، اولا توان نتانیاهو و رژیم جعلی اسرائیل بیشتر از این نیست. یعنی اگر آنها قادر بودند کاری انجام بدهند از این ادبیات و روش استفاده نمی‌کردند. آنها امروز گرفتار بحران‌های چندلایه در داخل سرزمین‌های اشغالی هستند. ثانیا، اینکه نخست وزیر یک رژیم جعلی و اشغالگر بجای اینکه چارچوب سازمان ملل را رعایت کند از تریبون این سازمان زبان تهدید را به کار می‌برد نشان‌دهنده سوءاستفاده رژیم صهیونیستی از ابزارهای بین‌المللی است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


یک شنبه 2 مهر 1402 - 13:4:20