۳۱ شهریور، نمایش اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور

چهار شنبه 29 شهریور 1402 - 9:0:0
 ۳۱ شهریور، نمایش اقتدار نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور

سردار پورجمشیدیان با اشاره به برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریور گفت: در این مراسم جدیدترین تجهیزات نظامی نیروهای مسلح به‌ویژه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار پورجمشیدیان افزود: بر این اساس، نیروهای نظامی و انتظامی کشورمان در صدد هستند تا نمایش اقتدار با شکوهی را از خود به نمایش بگذارند.

رئیس ستاد رژه ۳۱ شهریور تهران ادامه داد: امسال مسئولیت برگزاری این مراسم در تهران به نیروی زمینی سپاه واگذار شده است و در بندرعباس هم رژه دریایی با مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در مراسم رژه تهران که ساعت هشت صبح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، آخرین تجهیزات و سلاح‌هایی که به نیروهای مسلح واگذار شده است، به نمایش درخواهد آمد.

سردار پورجمشیدیان گفت: امسال با توجه به شرایط موجود برنامه ویژه‌ای با حضور اقوام و مذاهب مختلف کشورمان اجرا خواهد شد؛ بدین‌صورت که جمعی به نمایندگی از اقوام کرد، لر، ترکمن و بلوچ به‌صورت فعال در قالب گردان‌های رژه‌رونده حضور دارند.

سردار پورجمشیدیان گفت: امیدواریم این رژه باعث ایجاد نشاط، امید، هماهنگی و همدلی بیشتر مردم با نیروهای مسلح کشورمان شود و امید آن‌ها به آمادگی‌های ما افزایش یابد و نیز امید دوستداران انقلاب اسلامی باعث سرشکستگی و ضعف دشمنان انقلاب اسلامی شود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


سه شنبه 28 شهریور 1402 - 14:39:9