تلاوت نور در حرم مطهر رضوی + عکس

پنج شنبه 23 شهریور 1402 - 16:0:0
تلاوت نور در حرم مطهر رضوی + عکس

کرسی تلاوت نور با شعار «قرآن‌دوستی در مقابل قرآن‌سوزی» از سوی شورای انسجام‌بخشی فرهنگی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی روز گذشته چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در محل دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در ابتدای این مراسم مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن وزارت نیرو توضیحاتی را در رابطه با برگزاری کرسی‌های تلاوت نور که توسط شورای فرهنگی وزارت نیرو در استان‌های مختلف کشور برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود ارائه داد و سپس این مراسم با قرائت قرآن توسط سیدخلیل الله نجات حسینی، قاری ممتاز کشور آغاز شد.

ادامه این محفل با تلاوت محمدمهدی گریوانی، حافظ نوجوان و نخبه قرآنی همراه بود که وی آیاتی را از حفظ قرائت و با پرسش و پاسخ حاضرین، آیات مورد نظر را قرائت و به سوالات قرآنی حضار پاسخ داد.

احمد حیدری، معاون محترم حقوقی پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو و ریاست شورای فرهنگی این وزارتخانه در بخشی از این محفل گفت: سال گذشته حدود هفت هزار نفر از کارکنان وزارت نیرو در این مسابقات شرکت کردند و امسال نیز فرزندان همکاران استان خراسان رضوی در این مسابقات، حائز رتبه سوم کشور در بخش تعداد شرکت‌کنندگان شدند که از این تعداد ۱۸ نفر به مسابقات کشوری فرزندان در انتهای شهریور ماه اعزام خواهند شد.

در پایان این مراسم و به جهت کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان خراسان رضوی از مدیران عامل این شرکت‌ها و همچنین از تعدادی از فرزندان نخبه قرآنی وزارت نیرو در استان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.


پنج شنبه 23 شهریور 1402 - 12:15:58

عکسهای بیشتر :