رسانه های غربی تابع بی چون و چرای سیاست های اسرائیلی

یک شنبه 19 شهریور 1402 - 2:30:0
رسانه های غربی تابع بی چون و چرای سیاست های اسرائیلی

اریک باربینگ مدیر سابق واحد سایبری رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که این رژیم از فیسبوک خواسته هر کلمه یا جمله علیه این رژیم و در مدح شهدای فلسطینی را حذف کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  به نقل از فعالان حقوق بشر و مقامات سابق متا (فیس بوک) که اخیرا  با شبکه الجزیره گفت وگویی داشته؛ هدف قرار دادن محتوای عربی و فلسطینی به ویژه در شبکه های اجتماعی را فاش کرد.

آنان گفتند که خبر و تصاویر شهدای نابلس در حمله نیروهای اسرائیلی در روز 26 ژوئیه 2023 به سرعت توسط فیسبوک حذف شد اما همان خبر که توسط رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان منتشر شده بود، توسط این شرکت حذف نشد.

این در حالی است که کابینه فعلی رژیم صهیونیستی نژادپرست ترین، راستگراترین، افراطی ترین و تروریست ترین کابینه از زمان تشکیل این رژیم است که حتی از سوی قوه قضائیه همین رژیم درباره پرونده های تروریستی محکوم شده است.

به همین دلیل رسانه های غربی در تمامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شریک هستند و اگر این رسانه ها نبودند، ماهیت تروریستی این رژیم و جنایاتش علیه مردم فلسطین مدتها قبل برای جهانیان افشا می شد.

رسانه‌های غربی با رژیم صهیونیستی به ‌عنوان حکومتی مقدس برخورد می‌کنند حتی اگر کودکان فلسطینی و مردم را به قتل برساند و خانه‌های فلسطینیان را بر سر ساکنانش تخریب کنند لذا سخن درباره بی طرفی رسانه‌های غربی نسبت به رژیم صهیونیستی دروغی بیش نیست که هدف از آن شستن دست‌های رژیم اسرائیل از ننگ ریختن خون فلسطینیان است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید.

 


یک شنبه 19 شهریور 1402 - 14:0:38