هاآرتص: نتانیاهو یک خطر بزرگ برای امنیت اسرائیل است

شنبه 4 شهریور 1402 - 21:0:0
هاآرتص: نتانیاهو یک خطر بزرگ برای امنیت اسرائیل است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: بنیامین نتانیاهو یک خطر بزرگ برای امنیت اسرائیل به شمار می‌آید و می‌تواند باعث نابودی آن شود.

­­­به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هاآرتص در این زمینه از آموس مالکا رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نقل قول کرده وافزوده است : با توجه به نگرانی‌های فزآینده‌ای که درباره آمادگی ارتش وجود دارد، بنیامین نتانیاهو به خصوص در مورد اصلاحات قضایی که حساسیت‌برانگیز شده، باید رویکردهای متفاوتی را دنبال می‌کرد.
این روزنامه ادامه داد: آموس مالکا رئیس سابق اطلاعات نظامی ارتش روز چهارشنبه گذشته گفت که «بنیامین نتانیاهو خطری برای امنیت اسرائیل است».

مالکا هفته گذشته دریک مصاحبه رادیویی گفت که نتانیاهو در طول این چند ماه اخیر فهمیده که تمام ابعاد مختلف امنیت اسرائیل فرسوده شده است .
هفته گذشته گزارش شد که چندین وزیر که برخی از آن‌ها جزو وزرای امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی هستند، در گفتگو با هاآرتص گفتند که انتظار دارند یک کمیسیون تحقیق درباره آمادگی ضعیف  ارتش برای دفاع از دولت نتانیاهو در بحران بازنگری قضایی دولت فعلی تشکیل شود.
یکی از اعضای کابینه گفت: ما با این فرض کار می‌کنیم که بتوانیم در آینده نوعی کمیسیون تحقیق تشکیل دهیم و چنین کمیته‌ای در صورت اتفاقاتی مانند وقوع جنگ یا تغییر دولت در آینده تحقیقات لازم را انجام و در تصمیم‌گیری به دولت کمک کند.
دیوید امسالم وزیر عضو لیکود نیز چند روز پیش گفته بود که در ارتش اسرائیل نوعی شورش وجود دارد- و خواستار برخورد مناسب با شورشیان [برخوردی که سزاوارش هستند] شده بود.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 4 شهریور 1402 - 8:42:28