برگزاری همایش «پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امید آفرین»

دو شنبه 16 مرداد 1402 - 11:36:38

به مناسبت روز خبرنگار، همایش «پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امید آفرین» با حضور فرمانده کل سپاه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی دیگر از مسئولان، در لانه جاسوسی سابق آمریکا، برگزار شد.

 

ویژه ‌ -الکوثر:  برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر گزارشی را از آیین روز خبرنگار با عنوان «پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امید آفرین» پخش کرد.
در این گزارش آمده است: به مناسبت روز خبرنگار در ایران، همایشی در لانه جاسوسی سابق آمریکا که روزی مقر نشر اکاذیب و فتنه انگیزی علیه ایران بود، با عنوان «پیشرفت ایران قوی با خبرنگاران امید آفرین» برگزار شد.
این همایش با محوریت نقش رسانه ها در آموزش و افزایش آگاهی مردم و تأمل در ارزش های بزرگی که روزنامه نگار در جستجوی حقیقت، افزایش آگاهی و مقابله با تحریف حقایق در پرتو جنگ رسانه ای شدید غرب بر محور مقاومت و جهان اسلام انجام می دهد.
در این همایش که با حضور جمعی از فعالان رسانه ای ایران و اهالی رسانه بین المللی و خبرنگاران شبکه های خارجی برگزار شد، بر نقش حیاتی رسانه ها در حمایت از مسائل و مشکلات پیش روی جامعه، توسعه توانمندی های رسانه های مقاومت و تلاش و کوشش برای مقابله با تهدید رسانه‌های غربی و دروغ‌هایی که منتشر می‌کنند تاکید شد.
در این همایش همچنین از خانواده شهدای رسانه‌ای که با مقاومت و فداکاری در راه نشر حقایق و دفاع از ارزش ها و اصول مجاهدت کردند به همراه تعدادی از خبرنگاران خارجی مقیم ایران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در این همایش با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج ، مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد و سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج و برخی دیگر از مسئولان عالی‌رتبه برگزار شد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 16 مرداد 1402 - 11:32:44