برنامه‌ریزی‌ توطئه‌گران برای جدا کردن مردم از اهل بیت(ع) شکست خورد

یک شنبه 15 مرداد 1402 - 14:30:0
برنامه‌ریزی‌ توطئه‌گران برای جدا کردن مردم از اهل بیت(ع) شکست خورد

نطق پیش از دستور رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران به تقدیر و تشکر از از بانیان و خادمان مجالس حسینی و به شکست توطئه‌های دشمن و تلاشهای آنها برای جداسازی ملت شریف ایران از اهل بیت(ع) اختصاص داده شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز نشست علنی یکشنبه 15 مرداد مجلس شورای اسلامی،‌در نطق پیش از دستور،‌ گفت: مردم مؤمن ایران اسلامی، امسال بیش‌از گذشته و فراتر از پیش‌بینی‌ها، مجالس عزای سیدالشهدا را برپا کردند.

قالیباف ادامه داد: توطئه‌گران و دشمنان انقلاب که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت(ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، بازهم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که ما ملت امام حسینیم و شعله‌ عشق دیرینه ایران به اهل‌بیت علیهم‌السلام، برافروخته‌تر خواهد شد.

وی اظهار کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسمات عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین به‌طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) و نیروهای جان برکف میدانی در فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه‌ها را خنثی کردند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند تشکر می‌کنم و قدردان زحمات و ایثار آنان هستم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی را گرامی می‌دارم و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می‌فرستم.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 15 مرداد 1402 - 12:59:49