ابراز نگرانی شدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از اوضاع اسرائیل

شنبه 31 تیر 1402 - 21:0:0
ابراز نگرانی شدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از  اوضاع اسرائیل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی از اوضاع بحرانی این رژیم به سبب تشدید اعتراضات داخلی گفت: اوضاع اسرائیل بی نهایت نگران کننده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سایت عبری والا از هشدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره اوضاع بحرانی این رژیم به سبب تشدید اعتراضات داخلی صهیونیستها و اعتصاب فراگیر نظامیان و خلبانان رژیم اشغالگر در پی اصرار نتانیاهو و اردوگاه وابسته به وی برای تصویب طرح جنجالی قضایی خبر داد.
این سایت گزارش داد که یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواسته است نشست دوشنبه آتی برای رای گیری درباره طرح قضایی را برگزار نکند و آن را به زمان دیگری موکول کند، چرا که اوضاع اسرائیل بی نهایت نگران کننده است.
کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که گالانت گفته است طرح تغییرات قضایی باید متوقف شود، چرا که اوضاع(رژیم اشغالگر و  ارتش آن) پس از موج استعفاها در نیروهای ذخیره نگران کننده شده است.
از سوی دیگر «طال روسو» سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که اسرائیل در حال فروپاشی کامل است و با سرعت به سمت پرتگاه حرکت می‌کند و نخست وزیر(نتانیاهو) باید این اقدامات جنون آمیز(تلاش برای تصویب طرح جنجالی قضایی) را متوقف کند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 31 تیر 1402 - 15:25:32