اگر تراشه قلب نتانیاهو هک شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

چهار شنبه 28 تیر 1402 - 19:10:0
اگر تراشه قلب نتانیاهو هک شود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

کارشناسان سایبری رژیم صهیونیستی در سایه ضعف‌های امنیتی این رژیم و حملات مکرر هکرها، در خصوص هک شدن تراشه کار گذاشته شده در قلب نتانیاهو که برای اطلاع از شرایط ضربان قلبش به اینترنت متصل می‌شود، ابراز نگرانی کردند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  روزنامه اسرائیل هیوم با اعلام این خبر نوشت:  با توجه به ارتباط تراشه کار گذاشته شده در بدن نتانیاهو برای پایش ضربان قلب وی با شبکه اینترنت احتمال هک شدن آن هم وجود دارد.
بارون کسنر، جانشین رئیس شرکت الکترونیکی سیلور فورت ( Silverfort) نیز به رسانه عبری زبان گفت، احتمال هک شدن این دستگاه وجود دارد.
 وی توصیه کرد، اطلاعاتی در مورد نوع این دستگاه در اختیار رسانه‌ها قرار داده نشود وبه هیچ عنوان نباید تصویری از نمونه تراشه به کار رفته برای وی در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد.
کسنر ادعا کرد، مسئله صرفا به سرقت اطلاعات مربوط به شرایط جسمی نتانیاهو مربوط  نمی‌شود، بلکه اگر واقعا تراشه موجود در زیر پوست نتانیاهو قادر به ارتباط با یک داستگاه خارجی باشد، این خطر وجود دارد که طرف‌های متخاصم خارجی از طریق نقاط ضعف این دستگاه تلاش کنند تا وارد سیستم آن شده عملکردش را مختل و حتی آن را از کار بیندازند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 28 تیر 1402 - 14:45:16