مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی: با خطرات زیادی مواجه هستیم

دو شنبه 19 تیر 1402 - 19:0:0
مقام ارشد ارتش رژیم صهیونیستی: با خطرات زیادی  مواجه هستیم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی خطاب به نیروهای ذخیره‌ای که با خدمت در ارتش در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو مخالفت کرده‌اند، گفت که این رژیم با خطرات زیادی در سطوح و جبهه‌های مختلف مواجه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: اسرائیل با تهدیدات زیادی در سطوح و جبهه‌های مختلف مواجه است. من از نیروهای  ذخیره ارتش می‌خواهم به وظایف خود برای دفاع از اسرائیل عمل کنند. ما باید این روزها بر مأموریت امنیتی خود و همبستگی که به آن نیاز داریم، متمرکز باشیم تا بتوانیم برای هر چالشی در هر جبهه‌ای آماده باشیم.
وی گفت: ما در وضعیت کنونی اختیار این را نداریم که از مقابله با چالش‌های مأموریت‌های فوق العاده امتناع کنیم. در دوره اخیر در عملیات سپر و تیر و عملیات اخیر جنین مشاهده کردیم که جبهه‌های جنگ روی یکدیگر تأثیر می‌گذارند. در نتیجه باید در استفاده از قدرت و نیروی نظامی عقل و خرد خود را به کار گیریم. ما به دستورات مستقل و قوی نیاز داریم.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بیش از ۴۲۰ نیروی ذخیره (یگان کماندوهای دریایی) ارتش اعلام کردند که تا زمان توقف اصلاحات قضایی که مخالفان آن را «کودتای قضایی» می‌خوانند، در ارتش خدمت نمی‌کنند.
طرح اصلاحات قضایی اعتراضات گسترده‌ای به دنبال داشته است. این طرح به کابینه نتانیاهو اجازه کنترل کمیته تعیین قضات را می‌دهد و از قدرت دادگاه عالی رژیم صهیونیستی می‌کاهد.
ده‌ها هزار شهرک نشین در تل‌آویو نیز برای بیست و هفتمین هفته متوالی با مشارکت سربازان ذخیره ارتش، رهبران موساد، شاباک و پلیس علیه طرح اصلاحات قضایی تظاهرات کردند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 19 تیر 1402 - 8:4:2