حملات وحشیانه زمینی و هوایی رژیم اشغالگر صهیونیستی به جنین

چهار شنبه 14 تیر 1402 - 11:45:57

حملات متجاوزانه و خونین زمینی و هوایی صهیونیست ها اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری را به میدان نبرد تبدیل کرده و زیرساخت‌ها و املاک راتخریب و نابود کرده است وشمار بسیاری مجروح و شهید و اسیر بر جای گذاشته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر گزارشی در خصوص حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیتی پخش نمود در این گزارش آمده است: اشغالگران از هواپیما برای بمباران خانه‌های داخل اردوگاه استفاده می‌کنند، صدها خودروی نظامی و بولدوزر در این عملیات خشونت‌آمیز شرکت می‌کنند. این حملات بی رحمانه نظامی که توسط ارتش اشغالگر به عنوان محقق کردن اهداف راهبردی برای از بین بردن مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری توصیف می شود، اما دود نبرد همچنان بر می خیزد و صدای انفجارها همچنان ادامه دارد و از پایداری مقاومت فلسطین برای محافظت از مناطق محاصره شده آن در برابر جنگ تمام عیار اشغالگران صهیونیستی خبر می دهد.

این جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی با موشک‌ها و گلوله فلسطینیان را مجبور به ترک خانه‌های خود نمود و آنها را آواره کرد. صحنه های جنایات جنگی اشغالگران دوباره تکرار می شوند و کسانی که در داخل اردوگاه جنین ماندند تا آخرین نفس پرچم شهادت را حمل کردند. تکرار صحنه های ترک خانه خانواده های فلسطینی به اجبار اشغالگران و استواری رزمندگان مقاومت، آرمان مقاومت را در تمام سرزمین‌های فلسطین تقویت کرد.

اراضی فلسطینی و نقاط تماس با اشغالگرانبه میدان‌های جنگ تبدیل شدند. نیروهای ملی، اسلامی و جناحی با اعلام حمله همه جانبه به کرانه باختری و قدس اشغالی خواستار بسیج عمومی و رویارویی با اشغال شدند. تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به کرانه باختری به ویژه در شهر جنین و اردوگاه آن، به دلیل تلاش اشغالگران برای پایان دادن به مقاومت که با تشدید جنایات آنها به شدت در حال رشد است می‌باشد.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 14 تیر 1402 - 11:34:34