گروه مقاومت گردان های جنین: سراسر فلسطین را برای اشغالگران جهنم می‌کنیم

دو شنبه 12 تیر 1402 - 16:40:0
گروه مقاومت  گردان های جنین: سراسر فلسطین را برای اشغالگران جهنم می‌کنیم

گروه مقاومت «کتیبه جنین» با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی به جنین، اعلام کرد: زمان آن فرا رسیده که سراسر فلسطین برای اشغالگران جهنم شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در حالی که بیش از هشت ساعت از آغاز تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی به جنین در کرانه باختری می‌گذرد و تصاویر منتشر شده از این تجاوز، بیانگر حجم ویرانی بی‌سابقه در اردوگاه جنین است، مقاومت فلسطین نیز همچنان در حال پایداری در مقابل اشغالگران است. 
«کتیبه جنین» (گردان جنین) زیرمجموعه «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز طی بیانیه‌ای، نام عملیات خود در پاسخ به تجاوز اشغالگران به اردوگاه جنین را «بأس جنین» (شجاعت جنین) اعلام و تاکید کرد: «زمان آن فرا رسیده است که تمام سرزمین فلسطین به جهنمی برای اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شود».
در ادامه این بیانیه، گوشه‌ای از موفقیت‌های مقاومت جنین در مقابل تجاوز بامداد امروز اشغالگران اعلام شد. کتبیه جنین اعلام کرد که واحد مهندسی این گروه مقاومتی، مستقیماً یک بمب را که برای هدف قرار دادن یک بولدوزر نظامی تهیه شده بود، منفجر کرد و این بمب با دقت منفجر شد که به متوقف شدن حرکت بولدوزر نظامی صهیونیست‌ها و بلند شدن دود از آن منجر شد.

بر اساس این گزارش، همچنین، نیروهای مقاومت، اشغالگران متجاوز به اردوگاه جنین را با تیراندازی شدید و مواد منفجره هدف قرار دادند. مبارزان فلسطینی همچنین در پاسخ به تداوم حمله وحشیانه و بمباران هوایی منازل، حملات شدیدی را علیه نیروها و تجهیزات نظامی اشغالگران در چند محور هدف قرار دادند و مانع پیشروی نظامیان و تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی به درون اردوگاه جنین شدند. هرچند که درگیری‌های شدید همچنان ادامه دارد. 
بامداد امروز  ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی گسترده‌ زمینی و هوایی را با هدف قرار دادن شهر و اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری آغاز کرد و از چند محور به این منطقه در کرانه باختری حمله کرد و این تجاوز که با شمار زیادی از نظامیان صهیونیست آغاز شد، همچنان ادامه دارد. 
بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، در جریان حمله همه‌جانبه امروز رژیم صهیونیستی به جنین، تاکنون پنج فلسطینی شهید و ۲۷ نفر مجروح شده‌اند. نیروهای مقاومت فلسطین نیز در حال ایستادگی در مقابل دشمن هستند و تاکنون چندین بولدوزر رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده‌اند.
در ادامه بیانیه کتیبه جنین آمده است: دشمن صهیونیستی گمان می کند که با حملات هوایی علیه جنین در کرانه باختری و بمباران منازل شهروندان فلسطینی، عزم مبارزان ما را در هم خواهد شکست و مقاومت در اردوگاه جنین را تضعیف خواهد کرد. اما این یک توهم است. 
این گروه مقاومت فلسطین در جنین، خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «نتانیاهو جنایتکار و فرماندهان ارتشش بدانندکه ما برای این روز به خوبی آماده شده‌ایم و کتیبه جنین، انواع عذاب‌ها را برای شما و سربازانتان آماده کرده است».


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 12 تیر 1402 - 10:26:19