عرفات ابوزاید:

نتانیاهو در مخمصه افتاده است

دو شنبه 5 تیر 1402 - 17:54:27

تحلیلگر سیاسی فلسطینی : از دیدگاه نتانیاهو یک فلسطینی خوب تنها یک فلسطینی مرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «عرفات ابوزاید» تحلیلگر سیاسی فلسطینی در جریان شرکت در برنامه «قضیه ساخنه» درباره عملیات سیستماتیکی که نتانیاهو برای نابود سازی هر مقاومتی ، و دردسرهای بزرگ او گفتگو کرد.

ابوزاید گفت: نتانیاهو میان فلسطینی که مقاومت می کند و طرفدار آرمان مقاومت است و حتی فلسطینی که به دنبال مقاومت نسیت، فرقی نمی گذارد. از دیدگاه نتانیاهو یک فلسطینی خوب تنها یک فلسطینی مرده است. عملیات سیستماتیکی به منظور کشتن و از بین بردن هر مقاومتی وجود دارد.

وی افزود: نتانیاهو بحران بزرگی دارد، مبانی امنیت ملی اسرائیل دارای چهار مورد است و اولین مورد بازدارندگی است، نتانیاهو در مخمصه واقعی قرار دارد، او با 35 موشک از جنوب لبنان به سمت سرزمین های اشغالی روبرو شد، او با با شلیک موشک توسط مقاومت و تشدید عملیات مقاومت در کرانه باختری روبرو شد.

وی در پایان گفت: او می‌خواهد سیاست بازدارندگی را اجرا کند، درحالی که نمی‌تواند با مقاومت در لبنان مقابله کند، نمی‌تواند با مقاومت در نوارغزه مقابله کند و نمی‌تواند مقاومت را در کرانه باختری اشغالی را از بین ببرید. او به گله های شهرک نشینان اجازه می دهد تا به کشتار و جنایت علیه مردم بی دفاع فلسطین بپردازند. اما ما معتقدیم که مردم فلسطین این جنایات و تجاوز‌ها رانمی پذیرند وجوانان مقاومت در کرانه باختری اشغالی در مقابل آنها خواهند ایستاد همانگونه که نیروهای پیاده ارتش اسرائیل توسط گردان های قدس و مقاومت در جنین منهدم شد و نتانیاهو را دوباره در بحران بزرگی قرار داد.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 5 تیر 1402 - 17:54:22