گسترش مقاومت فلسطینی با وجود سکوت بین المللی برابر جنایات صهیونیستها

جمعه 2 تیر 1402 - 13:24:0

دکتر حسن هانی زاده درگفتگو با شبکه الکوثر به تفصیل درباره سکوت بین المللی و عربی در قبال حملات صهیونیست ها به نوار غزه و اردوگاه جنین صحبت کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی از تهران در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر گفت : حملات مکرر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و اردوگاه جنین متاسفانه با سکوت بین المللی و عربی در قبال این کشتارهای دشمن صهیونیستی همراه بوده است. 
وی افزود : اما هماهنگی بین گروه های فلسطینی در سرزمین های اشغالی وجود دارد و مقاومت و ایستادگی قاطع برابر ماشین کشتار صهیونیست ها را شاهد هستیم و اردوگاه جنین به گورستان صهیونیست ها تبدیل شده است و این نشان دهنده اراده ملت فلسطین و مقاومت گسترده آنها در برابر رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن است. 
دکتر هانی زاده اضافه کرد : مردم فلسطین اکنون در برابر رژیم صهیونیستی در حال بهبود وضعیت خود هستند و صفوف خود را برای تشکیل جبهه مقاومت از سرزمین های اشغالی تا سوریه، لبنان و عراق متحد می کنند.  
وی درباره فروش سلاح توسط رژیم صهیونیستی به کشورهای عربی، گفت : این تسلیحات اثر خود را از دست داده است و این نشان می دهد که این کشورها خواهان عادی سازی با رژیم صهیونیستی هستند.  
هانی زاده تاکید کرد ملت فلسطین با تکیه بر توان داخلی خود باعث می شود در مقابل صهیونیست ها تسلیم نشوند و فروش تسلیحات به برخی رژیم های عربی در جهت منافع ملت های منطقه نیست. 


 


جمعه 2 تیر 1402 - 12:12:18