در برنامه قضیه ساخنه مطرح شد:

عملیات جنین معادله جدید در برابر اشغالگران صهوینیست

چهار شنبه 31 خرداد 1402 - 18:55:0

مقامت فلسطین با انجام عملیات غافلگیرانه ضد نظامیان اشغالگر صهیونیست در جنین ، معادله جدیدی ترسیم کرد که منجر به عملیات نظامی گسترده و بی نتیجه صهیونیستها در کرانه باختری برای مقابله با رزمندگان مقاومت شد.

ویژه ‌ -الکوثر درگیری نظامی مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل در جنین و ادامه انتفاضه بزرگ موضوعی بود که در برنامه قضیه ساخنه شبکه الکوثر به آن پرداخته شد.
به نظر می رسد پس از جنگ پنج روزه ،  ترور رهبران جهادی و عدم پذیرش رسمی شروط جنبش جهاد فلسطین ، نتانیاهو تصور می کرد که توانسته برای مدتی ازعملیات های مقاومت آسوده باشد اما نظامیان صهیونیست در جنین در کمین رزمندگان مقاومت گرفتار شدند.
این عملیات نشان داد رویای نتانیاهو بیهوده بوده زیرا معلوم شد جنبش جهاد اسلامی  فلسطین نه تنها شکست ناپذیر بلکه  در کرانه باختری بسیار فعال تر شده است.
مقاومت فلسطین گستره جغرافیایی فعالیت خود را در خارج از غزه گسترش و نشان داده  که  تاکتیک بزن - در رو  صهیونیست ها دیگر تاریخ مصرفش تمام شده است .
سطح توانایی و خلاقیت علمی و فنی رزمندگان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به حدی بالا و چشمگیر رفته است که پس از بیست سال نیروهای اشغالگر مجبور به استفاده از بالگردهای آپاچی در کرانه باختری برای مقابله با قهرمانان مقاومت شدند.
این عملیات غرور آفرین مقاومت فلسطین در جنین در حالی روی داد که  دو هیات بزرگ از جنبش مقاومت اسلامی، «حماس» و جنبش جهاد اسلامی  فلسطین در پایتخت ایران بسر می برد و رهبر انقلاب همیشه  بر حمایت مستمر از مبارزات مردم فلسطین در مقابله با اشغالگری تاکید کرده اند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 31 خرداد 1402 - 10:36:41