تاکید رهبر انقلاب بر:

حفظ دستاوردهای هسته‌ای و تسلیم نشدن در برابر فشارها

سه شنبه 23 خرداد 1402 - 13:3:24

رهبر انقلاب در دیدار گروهی از دانشمندان و کارشناسان صنعت هسته ای کشور با ایشان، بر حفظ دستاوردهای هسته‌ای و تسلیم نشدن در برابر فشارها تاکید کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است: حضرت آیت الله خامنه ای در ترسیم چارچوب های اصلی برنامه هسته ای ایران با بیان این که چالش 20 ساله هسته‌ای نشان داد که نباید به وعده‌ها اعتماد کرد، گفتند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.

از نظر رهبر انقلاب، علت چالش آفرینی ها در برابر برنامه هسته ای ایران این است که آنها می دانند نهضت صنعت هسته ای، کلید پیشرفت علمی در کشور است. ایشان همچنین بر دروغ بودن ادعای تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای که غربی ها آن را به دستاویزی برای متوقف کردن پیشرفت ایران در این زمینه تبدیل کرده اند، تاکید کردند.

این سخنان رهبر انقلاب بعد از بازدید یک ساعت و نیمه ایشان از نمایشگاه دستاوردهای هسته ای ایران در بخش های کشاورزی، پزشکی، بهداشت، صنعت، محیط زیست، آب و ساخت نیروگاه بیان شد و ایشان صنعت هسته ای را کلید پیشرفت ایران در بخش های مختلف معرفی کردند.

رهبر انقلاب با حمایت از تلاش ها برای ملموس کردن تاثیر پیشرفت هسته ای در زندگی مردم خاطرنشان کردند بومی سازی صنعت هسته ای، بسیار مهم است و شکست غرب و تحقیر غرب زدگان را نشان می دهد که تلاش کردند مردم را تحقیر و روحیه سازندگی را در کشور تضعیف کنند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 23 خرداد 1402 - 13:3:20

دسته بندی :