مع مراسلین:

گزارشی از مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

دو شنبه 15 خرداد 1402 - 10:14:49

«امام (ره) از سرآمدان تاریخ ما است... سرآمدان را نمیشود از حافظه‌ی تاریخ حذف کرد... این خورشید را پشت ابر نمیشود نگه داشت» رهبر انقلاب اسلامی با این سخنان در جوار مرقد مطّهر امام راحل ایشان را یاد کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر گزارشی از مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) پخش کرد؛ در این گزارش آمده است: مرقد مطّهر امام خمینی (ره) در جنوب تهران مملو از ده ها هزار ایرانی شد که برای تجدید میثاق و بیعت با امام حق و اخلاص (ره) آمده بودند کسی که انقلاب اسلامی را به ایران هدیه داد و استکبار را به لرزه درآورد و ایران را کشوری بزرگ و قدرتمند نمود که یاور مستضعفان و رهبر مقاومت و پیشرو در راه عزت ملت اسلامی است.

سی و چهار سال از ارتحال امام خمینی (ره) می گذرد و سیره و آموزه های این رهبر همچنان در ذهن همگان ماندگار خواهد بود چرا که ایشان مبنایی تحولی بود که ایران را تبدیل به قدرتی منطقه‌ای و دولت اسلامی صلح ساز در منطقه‌ای بحرانی نمود که یاور و حامی مستضعفان است.

امام خميني (ره) پس از تشكيل حكومت اسلامي مقتدر که دشمنانش با استفاده از تمام ابزارهایشان چون تحريم اقتصادی و جنگ، نتوانستند آن را تسلیم ظلم و فساد کنند، رحلت كردند.


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 15 خرداد 1402 - 10:6:59