برنامه مع المراسلین:

ترس فزاینده رژیم صهیونیستی از تشکیل ائتلاف جدید عربی

دو شنبه 1 خرداد 1402 - 18:58:41

برگزاری موفقیت آمیز اجلاس اتحادیه کشورهای عربی در جده و بازگشت سوریه و حضور شخص «بشار اسد» در این نشست، باعث ترس و واهمه رژیم صهیونیستی شده است .

ویژه ‌- الکوثرگزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر به موضوع  اجلاس جده اختصاص داشت و اشاره کرد: روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت حضور اسد در نشست جده را یک پیروزی توصیف کرد و اذعان داشت که تل آویو این تحولات را با نگاه شدید امنیتی دنبال می کند.
این گزارش افزود: روزنامه های صهیونیستی پرحجم نشست جده را پوشش دادند و رسانه های صهیونیستی صفحات اول خود را به خطرات آشتی سیاسی و صلح کشورهای عربی اختصاص دادند .
درگزارش برنامه «مع المراسلین» آمده است : آشتی سیاسی ایران و عربستان و نیز ریاض و دمشق توانست موج عادی‌سازی روابط  کشورهای عربی را با تل‌آویو تضعیف سازد.
این گزارش تصریح کرد: حضور رئیس جمهور سوریه در اجلاس جده آنچنان چشمگیر بود که خشم یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را برانگیخت و او تاکید کرد ارتش اسرائیل به حملات خود علیه سوریه به خاطر اتحاد و دوستی با ایران ادامه خواهد داد.
گزارشگر برنامه «مع المراسلین»  شبکه الکوثر در پایان تصریح کرد: رعب و وحشت فضای داخلی رژیم اسرائیل را فرا گرفته است و حل اختلافات سوریه و کشورهای عربی در اجلاس جده، باعث نگرانی فزاینده  تل آویو و واهمه این رژیم از تشکیل اتحادیه و ائتلاف جدید عربی ضد اسرائیل شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 1 خرداد 1402 - 17:54:12