هراس تل آویو از پیامد‌های راهپیمایی پرچم‌ صهیونیست‌ها در قدس اشغالی

جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 19:7:0

نگرانی و هراس در نتیجه پیش بینی صهیونیست ‌ها از وضعیت میدان پس از تجاوزات اشغالگران به قدس و زیرپا گذاشتن حرمت آن توسط شهرک نشینان با راهپیمایی پرچم اوج می‌گیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  مازن عواد خبرنگار برنامه «مع مراسلین» شبکه الکوثر در خصوص وضعیت قدس با برگزاری راهپیمایی پرچم و هراس و اضطراب رژیم اشغالگر گزارش داد: راهپیمایی پرچم در یادبود افتادن قدس در سال 1967 به چنگال اشغالگران که رژیم غاصب صهیونیستی نام وحدت قدس را بر آن جعل کرده است. اقدامات سرکوبگرانه و محدودیت های نظامی توسط رژیم اشغالگر و نیروهای امنیتی آن بر اثرحالت اضطراب و انتظارپاسخ مقاومت فلسطین که بارها اشغالگران را تهیدید کرده و درخواست جلوگیری از این راهپیمایی های نژادپرستانه را داده است. 
اشغالگران، محاصره خفقان‌آوری را بر شهر مقدس و شهر قدیمی آن به‌ویژه مسجد مبارک الاقصی تحمیل کرد، در حالی که اهالی قدس‌ با این محاصره مقابله کردند. در میان حملات، دستگیری‌ها و جراحات، نبود معادلات بین‌المللی و صرفا نظاره گر بودن جهان عرب محسوس است، در حالی که شهرک‌نشینان اینجا تحت حمایت هزاران سرباز ارتش اشغالگر، یهودی‌سازی قدس اشغالی را زیر نظر دارند و علیه اعراب و در برابر فلسطینیان قدرتمند که با پایداری از حقوقی خود دفاع می کنند شعار سر می‌دهند. 
مصطفی البرغوثی ، دبیر کل جنبش « ابتکار ملی» فلسطین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما شاهد تداوم اشغالگری توسط رژیمی پرخاشگر و آپارتایدی و نژاد پرست هستیم که هدف آن تنها قدس نیست بلکه تمام فلسطین است. آنها به هدف خود نخواهند رسید حتی اگر مبارزه ملت فلسطین با شعار اسقاط این رژیم آپارتایدی و نژاد پرست در تمام خاک فلسطین را بطلبد. 
در بحبوحه آمادگی و ترس صهیونیست ها از تشدید اوضاع در قدس اشغالی، نیروهای ملی و اسلامی اهالی قدس‌ را به مقابله و ایستادگی در برابر شهرک نشینان و پرچم هایشان دعوت کردند. اشغالگران در قدس اشغالی قدرت خود را نشان می دهد، اما نمی توانند در مقابل اهالی قدس که خود را برای حفاظت از بیت المقدس و الاقصی تسلیم کردند، بایستند. 


 

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 29 اردیبهشت 1402 - 14:34:22