آرامش در خیابان‌های فلسطین پس از پیروزی در نبرد

سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 11:44:23

تایید و حمایت مقاومت و راه مقاومت توسط فلسطینی‌ها پس از عملیات «انتقام آزادگان » از نتایج عملکرد بسیار خوب مقاومت فلسطین در این عملیات است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر درباره وضعیت فلسطین پس از عملیات « انتقام آزادگان» آمده است: رضایت فراوان در خیابان‌های فلسطین از نتایج عملیات «انتقام آزادگان» که در پی جنایت اشغالگران و ترور سه تن از فرماندهان گردان های قدس بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی رخ داد، موج می زند.

مقاومت فلسطین در زمینه تاکتیک‌های نظامی، جنگ روانی و پاسخ نظامی در میدان به ‌خوبی عمل کرد و همین امر به تجمع بی‌سابقه حامیان مردمی مقاومت منجر شد.

انس الحسنی پسر شهید ایاد الحسنی که در جریان عملیات «انتقام آزادگان» شهید شد در گفتگو به خبرنگار ما گفت: این موشک‌ها که تل ابیب و قدس اشغالی را زدند پیامی برای تمام جهان بود که راه به سوی قدس تنها با موشک است تنها با مقاومت است و با فعل مقاومت و ایمان به خداوند سبحان و متعال است و ما با اینها توانمند خواهیم بود که ان شاءالله اشغالگران را از سرزمینمان با قدرت و بازوی مجاهدین بیرون کنیم.

به مدت 5 روز هر موشکی که به شهرک های صهیونیست نشین شلیک می شد، فلسطینی ها از پشت بام ساختمان ها و در خیابان ها و مساجد تکبیر می گفتند و شعار می دادند که نشان می داد پشتیبان مقاومت هستند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 26 اردیبهشت 1402 - 10:48:50