سردرگمی و هراس در سرزمینهای اشغالی درپی حملات موشکی مقاومت

یک شنبه 24 اردیبهشت 1402 - 17:19:0

مقاومت فلسطین در مواجهه با رژیم اشغالگر به ایجاد وضعیت جدید در میدان و ارتقا کیفی ادامه می دهد، مقاومت توانست وضعیت اضطراری و ناتوانی را دراکثر مناطق رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در خصوص ضعف و شکست رژیم صهیونیستی در برابر موشکهای مقاومت فلسطین گزارشی در برنامه« مع مراسلین» شبکه الکوثر پخش شده است. در این گزارش آمده است: در حالی که پناهگاه ها مملو از شهرک نشینان و یهودیان بود، در میان وضعیت سردرگمی، اضطراب و احساس از دست دادن امنیت جانی در اثر اصابت موشک های مقاومت فلسطین به عمق صهیونیست ها در تل آویو و رسیدن به شهر قدس اشغالی و بسیاری از دیگر شهر‌های اشغالی، مقاومت به اهداف روشنی دست یافت و شکست گنبد آهنین را که اشغالگران به آن می بالند ، ثابت کرد. 
وضعیت حیرت و سردرگمی که رژیم صهیونیستی به رهبری نتانیاهو در بعد سیاسی با آن مواجه است درپس ناتوانی در متوقف کردن موشک های مقاومت فلسطین از نوار غزه ظاهر شده است و دولت نتانیاهو را در مقابل پیامدهای منفی برای دولت خود و به طور کلی رژیم اشغالگر قرار می دهد.
رژیم اشغالگر با وجود ادعای برخورداری از سیستم امنیتی سطح بالا ، نتوانسته شلیک موشک را متوقف و امنیت شهرک نشینان را تامین کند و دربازگرداندن زندگی به وضعیت عادی روزمره عاجز است و به اقتصاد جامعه صهیونیستی ضربه شدیدی وارد شده است.
اشغالگران تلاش می‌کنند تا خسارات سنگین مادی و جانی را در مقابل جهانیان در اثر موشک‌های فلسطینی متوقف کنند و دولت نتانیاهو به برتری خود نسبت به مقاومت فلسطین می‌بالد، در حالی که میدان نبرد خلاف آن را ثابت می‌کند.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 24 اردیبهشت 1402 - 13:36:14