موج جدید حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه

شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 11:0:34

گروه‌های مقاومت فلسطینی امروز حملات راکتی به شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را ازسرگرفتند

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری شهاب فلسطین، به دنبال این حملات، آژیر خطر هم اکنون در مناطق مجاور باریکه غزه به صدا درآمده است.
این حملات به دنبال آن صورت می‌گیرد که جنگنده‌های صهیونیستی در ادامه جنایات ضدبشری بامداد شنبه مناطق مختلف در نوار غزه را بمباران کردند که در جریان آن تاکنون هفت منزل مسکونی در غزه تخریب ویران شدند.
منابع خبری در فلسطین اشغالی گزارش دادند، هواپیماهای جاسوسی رژیم اشغالگر خانه‌ای را در خیابان یرموک در مرکز غزه هدف قرار داده‌اند.
پیش از آن نیز گزارش‌ها حکایت از آن داشت که جنگنده‌های صهیونست منزل شهید «بهاء ابوالعطاء» در محله «الشجیع» در شرق غزه نیز که یک ساختمان ۵ طبقه بوده را هدف قرار داده و آن را ویران کردند.

در آن حمله، «ایاد الحسنی» معروف به ابوانس از فرماندهان سرایا القدس و از اعضای شورای نظامی این گروه مقاومت شهید شد.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی شهادت ایاد العبد الحسنی "ابو انس" عضو شورای نظامی و مسؤول یگان عملیات خود در حمله جنایتکارانه امشب دشمن صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در غزه را تأیید کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با نیروهای شاباک، الحسنی را در غرب غزه ترور کرده است.
الحسنی جانشین خلیل البهتینی فرمانده ارشد گروهان‌های قدس بود که روز سه شنبه گذشته در حمله جنگنده‌های صهیونیستی همراه با دو فرمانده دیگر این گروهان‌ها به شهادت رسید.
از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.
در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی نیز «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند که در جریان آن شمار زیادی از صهیونیست ها زخمی و خسارت مادی زیادی به این مناطق وارد شده است.

اعلام حمایت مقاومت عراق از مجاهدان فلسطینی

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق جمعه شب آمادگی مقاومت برای حمایت از مجاهدان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
«قیس الخزعلی» این سخنان را در گفت‌وگوی تلفنی با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیان کرده است.
دبیرکل عصائب اهل الحق ضمن تبریک شهادت شماری از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به زیاد النخاله، تاکید کرد که عراق حامی آرمان فلسطین و مقاومت آماده حمایت از مجاهدان در برابر سرکشی صهیونیست‌هاست.

الخزعلی افزود: جنبش جهاد اسلامی فلسطین توانایی تقابل و رویارویی با اشغالگران را دارد و سطح آمادگی‌ برای تحقق این امر بالاست.
ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب در گزارشی اعلام کرد که این رژیم ۲۵۴ نقطه را در نوار غزه از آغاز عملیات نظامی علیه این باریکه بمباران کرده است.
در بیانیه‌ ارتش رژیم صهیونیستی آمده که حدود ۹۷۳ عملیات راکتی از نوار غزه به اسرائیل را رصد کرده که ۷۶۱ فروند از آن از اراضی صهیونیستی عبور کرده است.
شبکه پخش رژیم صهیونیستی نیز جمعه شب گزارش داد که حدود یکهزار و ۱۰۰ موشک از نوار غزه روانه سرزمین‌های اشغالی شده است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 23 اردیبهشت 1402 - 10:41:47