افزایش شمار شهدای غزه و هشدار گردانهای قسام به صهیونیستها

جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 8:49:0
افزایش شمار شهدای غزه و هشدار گردانهای قسام به صهیونیستها

وزارت بهداشت غزه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حملات رژیم صهیونیستی در سه روز گذشته به منطقه غزه، تاکنون منجر به شهادت 30 نفر شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اعلام این خبر افزود شمار شهدای فلسطینی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از روز سه شنبه گذشته تا کنون به ۳۰ نفر افزایش یافت که شش نفر از آنها ، کودک و سه نفر هم زن هستند. 
طبق آخرین آمار  در این حملات نزدیک به 100 نفر نیز زخمی و ۱۹ واحد مسکونی به طور کامل تخریب شده است. همچنین ۲۸ واحد مسکونی نیز آسیب قابل توجهی دیده و ۲۸۶ خانه نیز به طور جزئی آسیب دیده است. 
ادامه حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در غزه، پاسخ موشکی رزمندگان مقاومت را به همراه داشت و رسانه‌ها از شنیده شدن صدای آژیر‌ خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه و همچنین شهر تل آویو در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند. 
رادیو ارتش رژیم اشغالگر قدس هم به نقل از منابع دیپلماتیک از توقف تمام تماس‌ها درباره برقراری آتش بس خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد از ابتدای جنگ تاکنون بیش از ۸۰۰ موشک از غزه شلیک شده است.
در همین حال سخنگوی گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به صهیونیست‌ها هشدار داد که مسیر مقاومت با هیچ عملیات تروری متوقف نخواهد شد و به مقابله با دشمن صهیونیستی در چارچوب عملیات انتقام آزادگان مصمم هستیم.
ابوحمزه گفت رزمندگان مقاومت برای گسترش دامنه آتش تا هر زمان که نبرد ادامه یابد، آمادگی دارند.


 


جمعه 22 اردیبهشت 1402 - 11:46:25