شلیک 500 موشک و راکت به سوی شهرهای صهیونیست نشین

پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402 - 10:51:49
شلیک 500 موشک و راکت به سوی شهرهای صهیونیست نشین

رسانه‌های صهیونیستی، امروز پنج شنبه اعلام کردند در جریان پاسخ موشکی مقاومت به تجاوز جدید به نوار غزه، نزدیک به 500 موشک و راکت به سوی فلسطین اشغالی شلیک شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در جریان پاسخ مقاومت فلسطین به دومین روز تجاوز این رژیم به نوار غزه، روز گذشته (چهارشنبه)، نزدیک به 500 موشک و راکت به سوی اسرائیل شلیک شد.

یک تحلیلگر نظامی در روزنامه «اسرائیل هیوم» تصریح کرد: عملیات در غزه هزینه سنگینی به جنبش جهاد اسلامی تحمیل کرد، اما هیچ معادله‌‌ای را نشکست و موجب تغییر اساسی در چیزی نشد.

وی افزود: به دولت توصیه می‌شود این واقعیت را برای ساکنان شهرک‌های اطراف نوار غزه توضیح دهد، قبل از این‌که آن‌ها پس از چند هفته یا چند روز با زنگ‌های هشداری که آسایش آن‌ها را می‌گیرد، از خواب بیدار شوند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: «با ورود به سومین روز از عملیات "الدرع و السهم" (سپر و پیکان)، ما به 158 هدف در نوار غزه حمله کردیم و در مقابل 507 موشک و راکت از نوار غزه به سوی ما شلیک شد».

بامداد سه‌شنبه، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد عملیات نظامی جدیدی با نام «سپر و پیکان» را علیه نوار غزه آغاز کرده است و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. 

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد از آغاز حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از بامداد سه‌شنبه تاکنون 25 نفر به شهادت رسیده و 76 نفر مجروح شدند که حال برخی از آن‌ها وخیم گزارش می‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402 - 10:51:24