فلسطینی‌ها پاسخی سخت به ترور فرماندهانشان خواهند داد

پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402 - 11:30:0

نویسنده و پژوهشگر سیاسی مقیم بیروت تاکید کرد گروه های مقاومت فلسطینی به ترور فرماندهان شهید به دست نظامیان اشغالگر، پاسخی سخت خواهند داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر «عمران زهوی» در برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر با اشاره به وحشیگری صهیونیست ها گفت: همه پیش بینی می کردند که ترورهای مهمی در راه خواهد بود. رژیم صهیونیستی در این عملیات ترور، سه منطقه مسکونی را هدف قرار داد و از مهمات بسیار قوی و سنگر شکن استفاده کرد تا بیشترین ویرانی را به بار بیاورد.

این تحلیلگر سیاسی، عملیات ترور فرماندهان مقاومت در غزه را نتیجه هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطینی با رژیم صهیونیستی دانست گفت: فرماندهان شهید را کسی ندیده بود و قرار بود آنها از غزه به مصر بروند تا در آنجا تشکیل جلسه بدهند. آنچه موجب لو رفتن مکان آنها شد، هماهنگی امنیتی بود که همواره درباره آن هشدار داده بودیم و گفته بودیم تشکیلات خودگردان، مزدور رژیم صهیونیستی است. بنابراین لازم است گروه های فلسطینی به این هماهنگی امنیتی پایان دهند.

این پژوهشگر سیاسی افزود: پاسخ فلسطینی ها به این ترورها، در سطح همین فرماندهان شهید خواهد بود. به نظر من این پاسخ، ویرانگر خواهد بود و فقط از غزه نخواهد بود بلکه اتاق عملیات مشترک دست به کار خواهد شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


پنج شنبه 21 اردیبهشت 1402 - 10:16:40