برنامه مع المراسلین:

انتشار جزئیات بیشتری از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه

چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402 - 9:11:6

منابع خبری فاش کردند در ترور پیچیده سه تن از فرماندهان سیاسی و نظامی جنبش جهاداسلامی فلسطین ، چهل فروند هواپیمای رژیم اشغالگر قدس شرکت داشتند.

ویژه ‌- الکوثرجنگنده های رژیم صهیونیستی منازل فرماندهان جهاد اسلامی را ابتدا هدف قرار دادند و سپس نظامیان صهیونیست به محل های مورد نظر متعلق به گردان‌های قدس حمله کردند.
مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرده است  ترور فرماندهان گردان‌های قدس را در نوار غزه بی‌ پاسخ نخواهد گذاشت و  اشغالگران تاوان این جنایت را خواهند پرداخت.
بعد از ترور فرماندهان مقاومت، فلسطینیان خشمگین با برگزاری تظاهرات و مراسم عزاداری، خشم  خود را به این اقدام صهیونیستها نشان دادند و با حضور پرشکوه در مراسم تشییع و تدفین شهدا،  بر ادامه مقاومت و لزوم پاسخ به این جنایت، تاکید کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی در واکنش به تهدید مقاومت فلسطین در شهرک‌ها و شهرهای بزرگ به وضعیت آماده‌باش درآمده  و نیروهای ذخیره نیز فرخوانده شده اند.
وزارت بهداشت فلسطین شامگاه سه شنبه اعلام کرد که تاکنون ۱۵ نفر از فلسطینیان در غزه به شهادت رسیده‌اند که ۴ نفر از آنان کودک و ۴ نفر دیگر زن هستند.توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هم عصر روز سه‌شنبه خودرویی را در شرق شهرک قراره در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که طی آن دو فلسطینی به شهادت رسیدند..


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402 - 9:10:58