سردار سلامی ‌: فروپاشی آمریکا و اسرائیل را شاهد هستیم

چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402 - 8:44:17
سردار سلامی  ‌: فروپاشی آمریکا و اسرائیل را شاهد هستیم

فرمانده کل سپاه گفت: صهیونیست‌هایی که چند ماه قبل به رجزخوانی افتاده بودند، اکنون خیره مانده‌اند زیرا هر روز بیش از ۳۰ عملیات مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌‌دیشب در اجلاسیه سالانه مجمع اساتید، فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج تصریح کرد: امروزه همه شاهد هستند که وضعیت شبه‌جزیره عربستان دگرگون شده است و از سوی دیگر، آمریکایی‌ها هم دیگر تمایلی به حمایت از صهیونیست‌ها ندارند. دیگر کسی به فلسطین اشغالی سفر نمی‌کند و مقامات صهیونیستی هم راه به خاک آمریکا ندارند.
وی افزود:  این ما بودیم که بر آمریکایی‌ها تحمیل کردیم که منطقه ما را دیگر جزو اولویت‌های خود نداند. این روزها فقط دو پایگاه آمریکایی در عراق باقی مانده و خلیج‌ فارس هم به‌کلی پاک‌سازی شده است.
فرمانده کل سپاه در واکنش به تحولات اخیر منطقه تاکید کرد: صهیونیست‌هایی که چند ماه قبل به رجزخوانی افتاده بودند، اکنون خیره مانده‌اند زیرا هر روز بیش از 30 عملیات مسلحانه در سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد. آن‌ها می‌خواستند سوریه را به آشوب بکشند اما بشار ماند، دوباره به اتحادیه عرب بازگشت و اکنون صهیونیست‌ها خودشان دم از فروپاشی می‌زنند. اتفاقات بزرگی در راه است. امیدها زنده شده و حق دوباره در منطقه طلوع خواهد کرد.
سردار سلامی گفت:  این‌ها نشانه دست قدرت الهی است که فضا را فراتر از تصور ما رقم می‌زند. این الگوی فروپاشی قدرت‌هاست که غافلگیرکننده و غیرمعمول اتفاق می‌افتد تا خداوند عالم، قدرت خود را به انسان‌ها نشان دهد.

 

تجربه ملت ایران از مقاومت، همواره شیرین بوده است

وی تأکید کرد: هیچ نظامی نمی‌توانست حتی در برابر یکی از این توطئه‌ها دوام بیاورد اما جمهوری اسلامی تاکنون در برابر همه این برنامه‌ریزی‌ها ایستادگی کرده و پرچم خود را در اهتزاز نگاه داشته است. این بلاها، آزمون‌های الهی بود که اراده مردان خدا را سنجید و در نتیجه همین امدادهای آشکار و پنهان هم بود که جبهه حق به‌تدریج توانست از تلخی‌های تاریخ اسلام درس بگیرد و قاعده‌های جنگیدن را بیاموزد.
سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه تجربه ملت ایران از مقاومت، همواره شیرین بوده است، گفت: همه آن‌هایی که بدخواه ملت ایران هستند، از کشورهای نظام سلطه گرفته تا محور ارتجاع عربی و حتی اپوزوسیون خارجی امیدوار بودند که اغتشاشات 1401، ایران اسلامی را دچار فروپاشی کند اما حقیقت آن است که امروز آن‌ها خودشان گرفتار فروپاشی و تزلزل شده‌اند و نظام اسلامی همچنان مقتدرانه در میدان است.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 20 اردیبهشت 1402 - 8:29:20