سمیر ایوب : پاسخ روسیه به اقدامات کی یف قطعی است

یک شنبه 17 اردیبهشت 1402 - 17:52:0

عضو مرکز فرهنگی روسی- عربی در گفتگو با شبکه الکوثر به موضوع  عملیات تروریستی کی یف در داخل خاک روسیه و تلاش برای ترور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پرداخت. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر سمیر ایوب عضو مرکز فرهنگی روسیه - عربی در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت: عملیات تروریستی که در داخل خاک روسیه انجام می شود، اگر حمله اخیر به کرملین یا سایر شهرهای روسیه بخشی از درگیری ناتو و روسیه در خاک اوکراین باشد، به این معنی است که این عملیات تروریستی بخشی از حمله سازمان یافته نیروهای اوکراینی است و به همین دلیل روسیه تاکید می‌کند که این اقدامات از یک سو مسیر عملیات نظامی در جبهه‌های نبرد را تغییر نمی‌دهد و از سوی دیگر نمی‌تواند به رژیم کی‌یف از وضعیتی که در آن قرار گرفته کمک کند. 
ایوب اضافه کرد: این عملیات تروریستی که توسط رژیم کی یف انجام می شود تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر شکست های جبهه های نبرد است، در واقع اوکراین قربانی اروپاست، زمانی که رژیم در اوکراین به پایان برسد، گفتگو بین روسیه و ناتو آغاز می شود. اما زلنسکی و رژیمی که قبل از او بود باید تسلیم شوند. اوکراین هدیه و قربانی ناتو در برابر روسیه است و این مشکلی است که اوکراین درحال حاضر از آن رنج می برد اما بدون درنظر گرفتن نوع عملیاتی که اوکراین بر ضد روسیه انجام می دهد ، واکنش روسیه اجتناب ناپذیر خواهد بود. 


 


یک شنبه 17 اردیبهشت 1402 - 14:9:32