هنیه: پیکر شهید عدنان باید تحویل شود

چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402 - 16:30:0
هنیه: پیکر شهید عدنان باید تحویل شود

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بر لزوم تحویل دادن پیکر شهید «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد و گفت: مقاومت برای هرگونه سناریوی احتمالی در نبرد با دشمن صهیونیستی آماده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از خبرگزاری شهاب، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین از وفاداری ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن به شهید شیخ خضر عدنان و دیگر اسرای فلسطینی تقدیر و تشکر کرد.
شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی دیروز به شهادت رسید و در پی این جنایت، مبارزان فلسطینی حملات راکتی خود را عصر دیروز سه شنبه به شهرک‌های صهیونیست‌نشیبن از جمله «سدیروت»، «نیر عام»، «ایرز»، «ایبیم» و «شعار هنیگیف» در سرزمین های اشغالی آغاز کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی نیز مناطق مختلف غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای خود قرار داد که بار دیگر با پاسخ موشکی رزمندگان مقاومت روبرو شد.
اسماعیل هنیه تاکید کرد که مقاومت حتی یک لحظه هم از انجام وظیفه خود در نبرد با اشغالگران به ویژه در غزه درنگ نکرده است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که مقاومت با عملکرد یکپارچه کنونی خود ثابت کرد که اعتبار راهبردی مردم فلسطین، اسیران فلسطینی و مقدسات اسلامی بوده و برای هرگونه سناریوی احتمالی در نبرد با دشمن آمادگی دارد.
وی خاطرنشان کرد که به تمام واسطه ها تاکید کردیم که پیکر شهید خضر عدنان باید به خانواده اش تحویل داده شود تا مورد تجلیل و تکریم قرار گیرد.
پیش از این، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس با تقدیر از پاسخ "اتاق عملیات مشترک" گروههای مقاومت فلسطین در غزه به تجاوزگری و جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این حماس همچنان شمشیر و سپر ملت فلسطین باقی خواهد ماند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


چهار شنبه 13 اردیبهشت 1402 - 12:13:52