سازمان همکاری اسلامی: تل‌آویو مسئول شهادت خضر عدنان است

سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 14:40:49
سازمان همکاری اسلامی: تل‌آویو مسئول شهادت خضر عدنان است

سازمان همکاری اسلامی، رژیم صهیونیستی به علت کوتاهی در رسیدگی پزشکی و نقض حقوق زندانیان، مسوولیت شهادت شیخ "خضر عدنان" اسیر فلسطینی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی امروز سه شنبه با انتشار بیانیه ای ضمن آن که رژیم صهیونیستی را مسئول شهادت شیخ خضر عدنان دانست، تمامی اقدامات خودسرانه این رژیم و تعامل غیرانسانی این رژیم با اسرای فلسطینی و محروم داشتن آنان از حقوق اساسی خود مطابق با قوانین و میثاق های بین المللی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: سازمان همکاری اسلامی خود را در کنار اسیران فلسطینی می داند و از سازمان های ذیربط بین المللی می خواهد با مداخله فوری و فشار بر رژیم اشغالگر قدس، جلوی نقض دایمی حقوق اسیران فلسطینی را بگیرند و زمینه آزادی آنها را فراهم کنند.

شایان ذکر است منابع خبری بامداد امروز از شهادت شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی و رهبران جنبش جهاد اسلامی پس از 86 روز اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند. اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که شیخ خضر عدنان در سلول خود جان باخته است.

شیخ خضر عدنان هفته گذشته بعد از وخیم شدن وضعیت جسمی‌اش به بیمارستان منتقل شد، اما رژیم صهیونیستی اجازه نداد که هیچ یک از وکلا، پزشکان و یا طرف‌های حقوقی با وی تماس و از اوضاع سلامتی‌اش با خبر شوند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 14:40:43