آزادی «فیصل رجب» و ناخرسندی مزدوران +فیلم

سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 15:1:0

آزادی «فیصل رجب» از اسرای جنگ یمن توسط مقامات صنعا که با درخواست مستقیم بزرگان قبایل استان أبین در جنوب یمن صورت گرفت، برخلاف انتظار، موجب ناخرسندی متجاوزان و مزدوران آنها شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «مع المراسلین» شبکه الکوثر در این باره آمده است: متجاوزان به یمن و مزدوران آنها از سفر هیئت هایی از ساکنان استان أبین به صنعا برای درخواست آزادی افسر اسیر «فیصل رجب» که از ساکنان این استان است، انتقاد و اتهاماتی را متوجه این هیئت ها کردند. این در حالی است که مزدوران، همواره در برابر کسانی که دائم به ریاض و ابوظبی سفر می کنند و در آغوش کشورهای متجاوز به یمن و قتاتلان مردم و غارت کنندگان ثروت این کشور می افتند، سکوت کرده اند.

به گفته ناظران، درباره اقدام بزرگان استان أبین که به صنعا سفر کردند هیچ شبهه‌ای وجود ندارد. در ماجرای مبادله اسرا بین دولت صنعا و مزدوران، فقط فرزندان خائنان بزرگ و برخی مزدوران از مناطق معین مدنظر قرار گرفتند و سعودی ها و مزدوران آنان به آزادی ساکنان فریب خورده استان های جنوبی –حتی افسران ارشد- هیچ توجهی نداشتند. بنابراین ساکنان این استان ها راهی جز این نیافتند که خودشان برای مذاکره با مقامات صنعا راهی این شهر شوند و طبیعتا با دست خالی باز نمی گردند زیرا در صنعا با برادران خود مواجه می شوند که دست دوستی به سوی آنان دراز کرده اند. این گونه بود که رهبر انقلاب یمن دستور آزادی «فیصل رجب» را صادر کرد.

آنچه برای مزدوران اهمیت دارد، فقط سرمایه گذاری هایشان و املاکی است که با پول به دست آمده از طریق همدستی با اشغالگران یمن و غارت منابع این کشور، در خارج از یمن خریداری کرده اند. آنها هیچ اهمیتی به کسانی که در سنگر آنها می جنگند و حتی اسرای خود ندارند و آنان را صرفا ابزاری برای دستیابی به اهداف پست خود می دانند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 12 اردیبهشت 1402 - 14:2:32