تشدید اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی و اجازه حضور نظامیان در تظاهرات

جمعه 8 اردیبهشت 1402 - 21:15:0

با توجه به اختلافات شدیدی که رژیم صهیونیستی در سطوح مختلف با آن مواجه است و ممکن است به یک جنگ داخلی ویرانگر ختم شود، سران رژیم اشغالگر نسبت به آن هشدار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر آمده است: رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که فرماندهی ارتش اشغالگر به سربازان وظیفه اطلاع داده است که شرکت در «تظاهرات میلیونی» در حمایت از اصلاحات قضایی در قدس مجاز است که این اولین گام توسط دولت اشغالگر برای مقابله با مخالفانی است که در چهار ماه گذشته به صورت گسترده به خیابان‌ها آمده‌اند.
سایت صهیونیستی هفت گزارش داد که به سران نظامی علاقمند به این موضوع اطلاع داده شد که شرکت برای سربازان تا درجه سرهنگ دومی به شرط عدم پوشیدن لباس نظامی و عدم شرکت در رویدادهای خشونت آمیز مجاز است.
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دولت اشغالگر، پس از اینکه در ماه های گذشته از سوی ارتش  به ویژه از سوی نیروهای ذخیره در یگان های مهم و نقاط حساس تحت فشار گسترده ای قرار گرفت ، از طریق این تصمیم به دنبال محبوبیت تصمیمات سیاسی خود در نهادهای امنیتی و نظامی اشغالگر است.
بر اساس دستورات ارتش و نظام داخلی آن به سربازان برای شرکت در تظاهرات، فعالیت سیاسی، فعالیت عمومی و فعالیت رسانه ای اجازه داده نمی شود ، اما همانطور که گفته شد، ارتش اشغالگر این بار با تصمیمی استثنایی به سربازان اطلاع داد که شرکت  در تظاهرات میلیونی با شرایط تعیین شده مجاز است.


 


جمعه 8 اردیبهشت 1402 - 21:13:1