برگزاری مراسم حمایت از اسرای فلسطینی در لبنان

جمعه 8 اردیبهشت 1402 - 8:56:0

موضوع اسرا در زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی فصل مهمی در زندگینامه مردم فلسطین است و در رویارویی با دشمن سفاک بی رحم پیشتاز هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، درخصوص مراسم حمایت از اسرای فلسطینی در زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی با عنوان «اسرای ما اولویت زندگی ما هستند» که در لبنان برگزار شد گزارشی در برنامه « مع مراسلین» شبکه الکوثر پخش شده است در این گزارش آمده است: اسیران جنگی اعم از زن و مرد و کودک استواری زیادی از خود نشان می دهند و در برابر سیاست های تروریسم و ​​تجاوز در طول سالیان متمادی محکم و استوار ایستاده اند. 
«ام شرف» مسئول امور زنان در جنبش جهاد اسلامی گفت: ما شاهد ظلم و ستمی هستیم که در زندان‌های اشغالی علیه زندانیان زن فلسطینی می‌شود و آنها را از دیدن فرزندانشان محروم می‌کنند و دیگر اعمال غیرانسانی را در حق آنان مرتکب می شوند.
در سالگرد روز اسیر فلسطینی و عرب، کمیته هماهنگی لبنان و فلسطین برای اسرای آزاد شده، جشن حمایت از زندانیان را تحت عنوان «اسرای ما اولویت زندگی ما هستند» با ابتکار حاج محمد الرعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت برگزار کرد.
با حضور نمایندگان جناح های مقاومت، احزاب لبنان و شخصیت های سیاسی و حزبی بر انتخاب مقاومت برای آزادی سرزمین و اسرا تاکید شد.
تجمع کنندگان ، بسیج تمامی نیروها به صورت دیپلماتیک، رسانه ای و انسانی برای حمایت از استواری زندانیان و زنده نگه داشتن آرمان آنان در مجامع بین المللی و ملی خواستار شدند. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 7 اردیبهشت 1402 - 14:31:40