اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی عامل حمله به نمازگزاران در مسجد الاقصی

یک شنبه 27 فروردین 1402 - 18:52:0

رئیس دفتر جنبش امل در تهران در گفتگو با الکوثر گفت نتانیاهو امروز پس از تشدید بحران های داخلی خود، با هدف قرار دادن نمازگزاران در مسجدالاقصی به دنبال منحرف کردن نگاهها از بحران داخلی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صلاح فحص، رئیس دفتر جنبش امل لبنان در تهران به مناسبت روز جهانی قدس در گفت و گوی اختصاصی با شبکه الکوثر در خصوص محور مقاومت و معادله " وحدت میدان ها " صحبت کرد و گفت: امروز رژیم صهیونیستی از بحران‌های عمیق، اختلافات داخلی و تظاهرات تقریباً روزانه در سرتاسر سرزمین‌های اشغالی رنج می‌برد. 
وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز دچار بحران‌های عمیق و اختلافات شدید داخلی است. نتانیاهو تلاش کرد تا درگیری‌ها واختلافات داخلی‌اش را به خارجی تبدیل کند و سیاست این رژیم همواره مبتنی بر انتقال درگیری داخلی به خارجی با هدف دستیابی به هر پیروزی است که به عرصه داخلی آن کمک کند، اما از سال 1982 این رژیم در معرض باخت‌های خارجی قرار گرفته است که بر آن منعکس شده و بحران‌ها و شکاف‌های داخلی این رژیم را افزایش می‌دهد. 
وی تصریح کرد : نتانیاهو امروز پس از تشدید بحران های داخلی خود، با هدف قرار دادن نمازگزاران در مسجدالاقصی به دنبال سوق دادن توجه به درگیری دیگری با دشمن خارجی بوده و با پیام« یک دشمن خارجی وجود دارد که باید در برابر آن متحد شویم» در پی کاهش تعداد تظاهرات داخلی علیه خود و دولتش است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 27 فروردین 1402 - 12:5:55