امویان سیره عملی پیامبر (ص) را هدف قرار دادند

یک شنبه 27 فروردین 1402 - 12:19:0

پژوهشگر علوم اسلامی واستاد حوزه تاکید کرد سیره عملی برای پروژه ضد اسلام بسیار مهم بود و ما شاهد نفوذ اسرائیلیات و دخل و تصرف بنی امیه در سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در همه زمینه ها هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ اسد محمد قصیر، پژوهشگر علوم اسلامی واستاد حوزوی، در برنامه «فی المیزان» شبکه الکوثربا موضوع « تهاجمات اسرائیل و سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم؛ الگو گیری پیامبر (ص) از اهل کتاب » گفت: پروژه اموی پیامبر صلی الله علیه و آله را در سیره عملی هدف قرار داد و در احادیث و سنت شریف پیامبر نیز رسوخ کرد. سیره عملی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم از جایگاه والایی در نظام اسلامی برخوردار است. چون پیغمبر صلی الله علیه و آله حجت است و در گفتارش و در کار و رفتارش حجت است و خداوند متعال در قرآن کریم به این مقام اشاره کرده است که پیامبر برای هر مسلمانی الگو است، پس هر چه در پیامبر است حجت است و ما در احکام شرعی و همچنین در زمینه های دیگر علوم اسلامی به نقل قول او تکیه می کنیم و به او وابسته هستیم.
وی افزود: سیره پیامبر برای کسانی که اسلام را مورد هدف قرار می دهند و می خواهند دین را تغییر دهند و دستکاری کنند، یعنی درخت نفرین شده ای که می خواست خود را به دور درخت طیبه بپیچد، اهمیت زیادی دارد. 
شیخ اسد قصیر تصریح کرد: سیره عملی برای پروژه ضد اسلام بسیار مهم بود و ما شاهد رخنه‌های اسرائیلی بسیار و دخل و تصرف بنی امیه در سیره پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در همه زمینه ها هستیم که از طریق آن چهره پیامبر مخدوش شد و قلب اسلام و قلب دین مورد هدف قرار گرفت و در سیره عملی و سایر امور زندگی پیامبر از جمله مسئله علم و تعلم که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم طبق پروژه اموی و پروژه اسرائیلی ها در حال یادگیری بود.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 27 فروردین 1402 - 10:13:38