کارشناس مسائل سیاسی: مقاومت تنها گزینه فلسطینی ها

جمعه 4 فروردین 1402 - 10:55:0

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد هرگاه ظلم صهیونیستی افزایش یابد، مقاومت تشدید می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حسن حردان تحلیلگر سیاسی در جریان شرکت در برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر به بیان قوانین خودسرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها پرداخت و آنها را دلیلی بر ناکامی این رژیم در سرکوب مقاومت دانست.
حردان گفت: قوانین خودسرانه نشان دهنده ناکامی دشمن در سرکوب مقاومت است و به همین دلیل در تلاش مذبوحانه برای سرکوب و تضعیف این مقاومت به اقدامات خودسرانه، سرکوبگرانه و تروریستی است، اما نتیجه در میدان تغییر نمی‌کند ، هرگاه ظلم صهیونیستی افزایش یابد، مقاومت تشدید می شود.
وی افزود: رژیم صهیونیستی چاره ای جز مقاومت و شهادت برای مردم فلسطین باقی نمی گذارد، به همین دلیل است که می بینیم عاملان عملیات استشهادی با انجام چنین عملیاتی به سوی شهادت می‌شتابند، رژیم اشغالگر صهیونیستی جوانان فلسطینی را به مرگ تهدید می کند در حالی که آنان از مرگ نمی ترسند. بنابراین مردم فلسطین چاره ای جز مقاومت در برابر اشغالگری و تقدیم خون ندارند. از سوی دیگر، ما به خوبی می دانیم که اشغالگری اسرائیل در برابر کشورهای غربی استعمارگر که بر نهادهای بین المللی تسلط دارند محافظت می شود و هیچ نهاد بین المللی مستقلی وجود ندارد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 3 فروردین 1402 - 11:59:21

دسته بندی :