تلاش آمریکا برای خارج کردن رژیم صهیونیستی از انزوای منطقه‌ای

دو شنبه 29 اسفند 1401 - 15:5:0

تردیدی نیست که دولت آمریکا اجلاس «شرم الشیخ» را به منظور پایان دادن به انزوای دولت اشغالگر صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در گزارش برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر در این باره آمده است: تردیدی نیست که برگزاری اجلاس «شرم الشیخ» تلاشی از سوی آمریکا برای پایان دادن به انزوای دولت رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو است که با انزوای بین المللی و مخالفت شدید داخلی و مقاومت قهرمانانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن مواجه است.

همچنین تردیدی وجود ندارد که مشارکت تشکیلات خودگردان فلسطینی در این اجلاس، اقدامی مردود است که نوعی حمایت از سیاست های مشکوک آمریکا و بی اعتنایی به اراده ملت فلسطین و نقض توافقات اجماع ملی فلسطینی ها است.

به این ترتیب مشارکت تشکیلات خودگردان فلسطینی و کشورهای عربی در اجلاس شرم الشیخ، خدمتی رایگان به دولت راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی در این شرایط حساس محسوب می شود که جهان از اقدامات و رفتارهای فاشیستی این دولت به تنگ آمده است. ناظران معتقدند شرکت در این گونه نشست ها، چیزی جز خوش خدمتی به رژیم اشغالگر نیست که بدون حساب و کتاب به نقض حقوق فلسطینی ها ادامه می دهد.

رژیم صهیونیستی در آستانه برگزاری اجلاس شرم الشیخ تاکید کرد سیاست هایش در قبال فلسطینی ها تغییر نخواهد کرد و این رژیم به عملیات ترور مبارزان فلسطینی ادامه خواهد داد. حتی شبکه عبری زبان «کان» مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی فهرستی از فلسطینی های تحت تعقیب تهیه کرده است که باید پیش از ماه رمضان، زیر خاک یا پشت میله های زندان باشند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 29 اسفند 1401 - 14:49:17