گزارش برنامه مع المراسلین؛

ترور چهار مبارز فلسطینی در شهر جنین

شنبه 27 اسفند 1401 - 9:45:57

نیروهای ویژه ارتش اشغالگر صهیونیست چهار مبارز فلسطینی را در مرکز شهر جنین ترور کردند و صفحه ای دیگر به کتاب جنایات وحشیانه این رژیم خونخوار افزودند.

ویژه ‌- الکوثر: شعارهای عزاداران خشمگین فلسطینی پس از قتل عام صهیونیست ها در جنین باردیگر نشان داد که  مقاومت مردم فلسطین سرکوب شدنی نیست و آنها آماده مقابله قاطعانه با جنایات اشغالگران هستند.
فلسطینی ها جنایت جنین را محکوم و بر ادامه مقاومت تاکید کردند. گروه های مقاومت فلسطینی نیز به رژیم صهیونیستی هشدار دادند این جنایت بی پاسخ نخواهد بود.
از طرفی صهیونیست های اشغالگربرای درهم شکستن روحیه مقاومت فلسطینی ها، اقدام به دستگیری‌های گسترده در کرانه باختری و قدس اشغالی  و اجرای محدودیت‌ها و اقدامات نظامی سرکوبگرانه  بیشتر کردند اما  با توجه به افزایش تجاوزات روزانه اشغالگران و شهرک‌نشینان، مرحله‌ای از رویارویی جدید میدانی پیش بینی می شود.
این درحالیست که همزمان با اعتصاب همه جانبه و عزاداری در شمال کرانه باختری، فلسطینی ها همچنان گزینه مقاومت  را برای مقابله با تجاوز صهیونیستها مدنظر دارند.
اخیرا تجاوزات و جنایات گسترده رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های فلسطینی،  با حمایت و پشتیبانی ارتش این رژیم و مسلح کردن شهرک نشینان دوبرابر شده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


شنبه 27 اسفند 1401 - 9:45:52