نویسنده لبنانی تشریح کرد:

شکست نقشه‌های دشمن برای تضعیف نقش زنان در ایران

پنج شنبه 18 اسفند 1401 - 16:16:33

نویسنده و تحلیل‌گر لبنانی گفت زنان در جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از مراکز پیشرفته عهده‌دار مناصب و سمت‌های واقعی هستند در حالی غربی‌ها صرفا تصویری از دموکراسی و برابری را ارائه می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دکتر علی عزالدین نویسنده و تحلیلگر سیاسی اهل بیروت در گفت و گو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر به تشریح نقش زنان ایرانی و نقشه های دشمن برای ضربه زدن به جامعه ایران و جلوگیری از توسعه و پیشرفت آن پرداخت.

عزالدین با اشاره به حوادثی که منجر به مسمومیت شماری از دانش آموزان دختر در ایران شده است، این حوادث را مرحله دوم از برنامه ای دانست که برای جامعه ایران تدارک دیده شده‌ است. وی علت وجود چنین  برنامه ای را جایگاه والای زن در ایران اسلامی دانست و گفت: زنان ایرانی در بسیاری از مراکز پیشرفته عهده‌دار مناصب و سمت‌های واقعی هستند بر خلاف آنچه در غرب می گذرد که تنها تصویری از دموکراسی و برابری را جعل می‌کنند.

این تحلیلگر لبنانی ادامه داد: آنچه ایران در زمینه علوم فنی و نظامی به دست آورده، توجه جهان غرب را به خود جلب کرده است و آنها به این نتیجه رسیده  اند که باید به رشد علمی در ایران حمله کرد و راه ضربه زدن به توان علمی ایران، اقدامات بدخواهانه علیه دانش آموزان و دانشجویان دختر است. 

وی افزود: ابتدا شاهد برداشتن روسری از سر دانشجویان و سپس ادعای انتشار گازهای شیمیایی و مسمومیت دانشجویان به عنوان بخشی از این طرح جهانی برای ضربه زدن به جایگاه زنان ایرانی بودیم که هدف آن ضربه زدن به فضای علمی و توسعه فناوری در جمهوری اسلامی ایران است. 

عزالدین خاطرنشان کرد: برنامه ها و تحولات زیادی را شاهد خواهیم بود، دشمن آرام نمی گیرد و برای نابودی جامعه ایران برنامه دارد، اما صلابت، قدرت و انسجام جامعه ایران نقشه اول را خنثی کرد و انشاءالله برنامه های آینده نیز شکست خواهند خورد.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 18 اسفند 1401 - 14:33:56