افزایش حملات شهرک نشینان صهیونیست با پشتیبانی نظامیان اشغالگر

یک شنبه 14 اسفند 1401 - 14:43:0

شهرک‌نشینان همچنان به حملات خود به فلسطینیان ادامه می دهند و فلسطینیانی که برابر این حملات مقاومت می‌کنند ، از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت می شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در برنامه « مع مراسلین» شبکه الکوثر در خصوص حملات تروریستی اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی گزارش شده است که تروریسم همواره حربه‌ای در دست اشغالگران فلسطین بوده‌‍‌است که حکومت نتینیاهو از آن پشتیبانی می‌کند. اکنون میزان این جرائم ارتش رژیم غاصب صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی افزایش یافته‌است. 
نیروهای اشغالگر، شهر‌های اریحا و نابلس و شمال کرانه باختری را محاصره کرده‌اند و این اقدام را پاسخی به عملیات مقاومت مردم فلسطین عنوان می‌کنند. کمپین دستگیری گسترده‌ای توسط نیرو‌های اشغالگر برقرار شده که طی آن ده‌ها فلسطینی بازداشت شده‌اند. 
محمد علوان خبرنگار و کارشناس فلسطینی در این خصوص به خبرنگار الکوثر گفت: در ابتدای سال شاهد عملیات خونینی بودیم که 65 فلسطینی طی آن شهید شدند. در چند روز گذشته مراکز اطلاعاتی فلسطینی بیش از سه هزار جنایت را از جانب نیرو‌های اشغالگر و بیش از ششصد حمله از طرف شهرک‌نشینان را ثبت کرده‌اند. در طول روز حملاتی از طرف شهرک‌نشینان با حمایت ارتش اشغالگر قدس انجام می‌‍شود؛ هنگام شب نیز ارتش اشغالگر ، تمام افرادی را که در برابر حملات شهرک‌نشینان مقاومت کردند بازداشت می‌کند.
وی افزود : شهرک نشینان با تکرار حملات خود ، در زمان سفر نمایندگان اروپایی و انگلیس که برای بازدید از آسیب دیده‌گان آمده بودند ، گستاخی خود را به نمایش گذاشتند و این اقدامات و ناتوانی این نمایندگان ، امید فلسطینیان به هر راهی جز مقاومت را از بین می برد. بنابراین امید و اعتماد فلسطینیان تنها به مقاومت است.  
در ادامه این گزارش آمده است : این حملات تروریستی به صورت سازمان‌یافته از طرف شهرک نشینان و ارتش رژیم اشغالگر قدس درچارچوب برنامه‌ای راهبردی با هدف از بین‌بردن مقاومت فلسطینیان و اشغال سرزمین‌های بیشتر، دنبال می‌شود. شهرک‌نشینان اکنون با سلاح‌های گرم به فلسطینیان حمله‌ می‌کنند و ما در شهر حواره در جنوب نابلس، شاهد هستیم که شهرک نشینان با حمایت نظامیان خون فلسطینیان را میریزند و نیرو‌های اشغالگر صهیونیست این حملات را پوشش می‌دهند. 
تجاوزات اشغالگران و شهرک‌نشینان در کرانه باختری با حملات روزانه و رنج بی‌پایان، خشم فلسطینیان را بیش از پیش کرده‌است.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 14 اسفند 1401 - 10:42:19