شکست توطئه های موساد برابر اقدامات مقاومت

جمعه 12 اسفند 1401 - 15:27:0

نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنانی در گفتگو با شبکه الکوثر تاکید کرد همه توطئه های رژیم صهیونیستی برابر مقاومت شکست خورده است و رژیم صهیونیستی با شکاف شدیدی مواجه است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دکتر علی عزالدین تحلیلگر سیاسی از بیروت در گفتگو با برنامه «صحافه الیوم» شبکه الکوثر گفت: مشکل این است که پس از اینکه بن گویر نقش پلیس را لغو کرد و به شهرک نشینان افراطی اجازه داد به اقدامات خرابکارانه دست بزنند  و جان مردم فلسطین را که صاحبان اصلی این سرزمین و تاریخ هستند ، بگیرند ، هرج و مرج در اتخاذ تصمیمات قاطع در این دولت راست افراطی موج می زند.
وی افزود: وقتی افراط گرایی مذهبی با افراط گرایی ملی ادغام می شود و دامن زدن و تحرک بیشتری به آن اضافه می شود، ممکن است نگرانی و اضطراب حاکم شود و نتیجه اضطراب موجود تنها منجر به جنایات و حملات بیشتر شود.
عزالدین تصریح کرد : از سوی دیگر برای عملیات جوانان قهرمان مقاومت فلسطین که به همه جا و در همه جا ضربه می زنند راه حلی وجود ندارد و روزانه ده ها عملیات قهرمانانه را شاهد هستیم که همه نقشه های موساد را خنثی کرده است و می بینیم که یک پسر فلسطینی که به سیزده سالگی نرسیده است، یک نظامی اسرائیلی را می کشد که آموزشش صدها و هزاران دلار هزینه دارد.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 12 اسفند 1401 - 16:29:40