گزارش برنامه مع المراسلین :

طرح جدید شهرک سازی صهیونیست ها در قدس اشغالی

دو شنبه 8 اسفند 1401 - 13:42:10

روند شهرک‌سازی رژیم غاصب صهیونیستی سرعت گرفته است و این رژیم طرح جدیدی برای ساخت 3412 واحد مسکونی را در قدس اشغالی در دستور کار دارد.

ویژه ‌ -الکوثر رژیم اشغالگر قدس ساخت این شهرک جدید را در منطقه استراتژیک  قدس مدنظر دارد و  صهیونیست ها به طور مستمر به دنبال تخریب منازل فلسطینیان و احداث شهرک های جدید و کنترل کامل  بر شهر قدس هستند.
اشغالگران صهیونیست با هدف تخلیه شهرقدس از فلسطینیان، سیاست های یهودی سازی و تغییر هویت  مسجد الاقصی  را به سرعت به پیش می برند و می خواهند با تکمیل شهرک سازی ها در اطراف بیت المقدس و مسجد الاقصی، یک کمربند امنیتی ایجاد کنند.
صهیونیستها همچنین تلاش می کنند فرهنگ عربی - اسلامی شهر قدس را با حذف فلسطینی ها از بین ببرند و  حقیقتا با  اجرای سیاست های دولت صهیونیستی، بزرگترین عملیات پاکسازی قومی در دوران معاصر رقم خورده و با تبعیض و نژادپرستی هویت فرهنگی قدس اشغالی عامدانه  درحال تغییر است.
گسترش شهرک‌سازی با اجرای سیاستهای نژادپرستانه و نظامی رژیم صهیونیستی، تنها برای مصادره سرزمین‌های فلسطینی صورت می‌گیرد، اما مردم مظلوم فلسطین همچنان در برابر این جنایات  ثابت قدم و استوارند.


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


دو شنبه 8 اسفند 1401 - 12:37:2