حشد الشعبی در کمک به زلزله زدگان سوریه سنگ تمام گذاشت!

یک شنبه 7 اسفند 1401 - 19:44:0

پویش «اهل الخیر» حشد الشعبی تلاش‌های خود را برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده سوریه و با محموله‌های کمکی و عملیات امداد و نجات ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خبرنگار شبکه الکوثر در گزارشی در قالب برنامه «مع مراسلین» گزارش داد : ستاد حشد الشعبی، همچنان گروه‌های پزشکی وامدادی بیشتری را به حلب و لاذقیه و روستا‌های آسیب دیده از این فاجعه اعزام می کند. در سوریه شاهد هستیم که صدها ماشین حمل بار با هزاران تن دارو، مواد غذایی و لوازم کودکان وارد می‌شوند، و در محل‌های راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی و دیگر پایگاه‌های امدادرسانی به زلزله‌زدگان غذا، سوخت و چادر آماده توزیع می‌کنند.

علی الجبوری فرمانده تیپ 42 حشد الشعبی و مدیر پویش «اهل الخیر» عراق در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ملت عراق و سوریه ملت واحدی هستند که با وجود تمامی چالش‌ها و سیاست‌ها وراهبردهایی که توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا وهمدستانش دنبال می شود تا بافت اجتماعی و پیوند میان ملت عراق و سوریه و دیگر کشور‌ها را از بین ببرد اما همچنان در کنار هم هستند و از یکدیگر حمایت می کنند.

وی افزود : ملتهای عربی و ملت عراق و سوریه به وحدت و یکی بودن خود و به آرمان قدس و اهمیت آن معتقدند و امروز پیام وحدت ملت عراق و سوریه روشن است و مرز‌ها جلودار این دو ملت نیست و روح محبت و مودت بین آنها موج می زند.

الجبوری در ادامه گفت: این پویش برای تسکین زخم‌ها و بازگرداندن لبخند به لبهای زلزله زدگان است که هزینه سیاست‌های دشمنان و اشغالگران را با خون و جان خود می پردازند.

ستاد حشد الشعبی به عملیات نجات و جستجو برای یافتن اجساد قربانیان و گمشدگان زیر آوار ادامه می‌دهد. کمیته هماهنگی عراق و سوریه تاکید کرد که تلاش‌ها برای ادامه کمک‌های بشر دوستانه و امدادی تا زمان تمام‌شدن بحران ادامه خواهد داشت.


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 7 اسفند 1401 - 15:56:7