کارشناس لبنانی : پایبندی مردم به رهبری و اصول انقلاب ، عامل اصلی شکوفایی

یک شنبه 7 اسفند 1401 - 11:28:0

کارشناس روابط بین الملل لبنانی در گفتگو با شبکه الکوثر با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد ، وفاداری به رهبری الهی ، برگرفته از پایبندی مردم به ارکان اصلی انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عبدو القیس کارشناس روابط بین‌الملل در گفتگو با برنامه «قضیه ساخنه» شبکه الکوثر گفت : انقلاب اسلامی برگرفته از اصول قرآنی ، عاشورایی و قانون اساسی است و امام خمینی رحمه الله فرموده بودند که ما هر چه داریم از عاشورا و امام حسین است.»
عبدو اللقیس افزود : سپاه پاسداران نیز یکی از مهم‌ترین ارکان است که در این باره امام فرمودند: که اگر سپاه نبود ایران نبود. پایه های ایدئولوژیک دینی که انقلاب اسلامی از آن برخوردار است و ریشه مردمی دارد و وجود رهبری الهی و فرزانه ، علیرغم تلاش های فراوان دشمنان برای منحرف کردن جریان انقلاب، مانع از انحراف انقلاب از اصول خود شد. 
وی تصریح کرد : اطلاعات نادرست رسانه‌های استکبار که با ظهور انقلاب همراه بود و هنوز هم در صدد خنثی سازی جریان عظیم این انقلاب می‌باشند که مردم ایران را از صحنه دیکتاتوری زمان شاه ، بیرون آورده و تا مرحله دموکراسی مردمی و حکومت مردمی پیش برده است.
وی افزود : بسیاری از نهادهایی که در این جمهوری اسلامی تأسیس شد مانع از بازگشت دیکتاتوری شدند. شکوفایی سال به سال انقلاب با وجود این همه محاصره و تحریم، پس از این همه ترور و ​​جنگ هشت ساله ، و این همه توطئه های صهیونیستی ، آمریکایی و عربی ، نشان دهنده پایبندی به اصول انقلاب است. 
وی افزود : در ایام گذشته شاهد حضور مردم ایران در چهل و چهارمین سالگرد این انقلاب در خیابان‌ها بودیم، و این نشانه تاکید بر انقلاب و تاکید بر استحکام اصول این انقلاب بود و قابل توجه است که مناطقی که شاهد اغتشاشات بود، مملو از حضور مردم بود. و این مؤید این است که این ملت بزرگ با هر انحرافی مخالفند. بدین ترتیب مردم وفاداری مطلق خود را به انقلاب و خون فرزندان خود که ازآغاز انقلاب تا امروز جان دادند، ثابت کردند و از این رو اصول ذکر شده مانع انحراف شد و لذا شاهد این وفاداری مطلق به رهبری الهی هستیم. 


ویژه‌های الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 7 اسفند 1401 - 9:31:1