تظاهرات هزاران فلسطینی در نابلس در حمایت از مقاومت + فیلم

جمعه 5 اسفند 1401 - 11:37:0

هزاران فلسطینی پنجشنبه شب در پاسخ به ندای عرین الاسود و در حمایت از مقاومت و محکومیت جنایات نیروهای اشغالگر صهیونیستی که آخرین آن کشتار نابلس بود، تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، هزاران فلسطینی در استان‌های پنج گانه کرانه باختری در  شامگاه پنجشنبه به خیابان‌ها آمدند و با تشکیل راهپیمایی جنایت صهیونیست‌ها را محکوم کردند.
شرکت کنندگان در تظاهرات باشکوه نیمه شب در سرزمین‌های اشغالی که برخی از آنان نقاب های عرین الاسود بر چهره داشتند، بادر دست داشتن پرچم فلسطین، تصاویر برخی شهدای جنین، نابلس و قدس و دست نوشته‌هایی، شعارهایی در حمایت از مقاومت سر دادند.
در شهرهای واقع در کرانه باختری نیز هزاران نفر در تظاهرات باشکوه و نیز سوار بر خودرو و موتورسیکلت، دعوت عرین الاسود را لبیک گفته و با فریادهای الله اکبر در چهار راه‌ها اقدام به آتش زدن لاستیک‌ کردند.
حضور مردم در اردوگاه شعفاط در قدس، الدهیشه در شهر بیت لحم، الخلیل، رام الله، نابلس مثال زدنی توصیف شده است.
گروه عرین الاسود ساعاتی پیش از تمام مردم فلسطین خواست که شبانه به خیابان‌ها و میادین اصلی شهر بیایند و از مقاومت در برابر دشمن صهیونیست حمایت کنند.
این گروه در بیانیه ای اعلام کرد که کسانی که گمان می کنند که عرین به پایان رسیده است، متوهم است، چرا که مقاومت دیگر دارای سپر و شمشیر است.


ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید


جمعه 5 اسفند 1401 - 13:55:20