در برنامه مع المراسلین مطرح شد:

رژیم صهیونیستی به دنبال اشغالگری بیشتر در سرزمین های فلسطینی

شنبه 29 بهمن 1401 - 13:12:5

رژیم اشغالگر قدس به اجرای پروژه های شهرک سازی در کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی ادامه می دهد.

ویژه - الکوثر:  در پی تشدید بی سابقه خشونت شهرک نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین ، افزایش سرعت شهرک سازی ها و نیز افزایش مصادره اراضی فلسطینی ها، بدون تردید  امسال خطرناک ترین سال برای فلسطینی ها  قلمداد می شود.
این درحالیست که فلسطینی‌ها در گفتگو با برنامه مع المراسلین شبکه الکوثر تاکید کردند تنها راه مقابله با اشغالگری و طرح‌های شهرک‌سازی صهیونیستها ، ادامه مقاومت است نه بیانیه ها و محکومیت‌های ریاکارانه بین‌المللی.
اخیرا یهودی سازی سرزمین های فلسطینی  و آواره کردن صاحبان اصلی آن سرعت و گسترش بیشتری یافته  به طوری که کنست رژیم صهیونیستی  لایحه اشغال مجدد شهرک های شمال کرانه باختری رود اردن را که در سال 2005 تخلیه شده بودند، مجددا تصویب کرد که این به معنای چراغ سبز به شهرک نشینان برای ادامه خشونت و اشغالگری است .
پروژه شهرک سازی اقدامی برنامه ریزی شده بوده زیرا هر شهرک در سرزمین های فلسطینیان در خدمت هدف استراتژیک «اشغالگری» است و بخشی از رویای مردم مظلوم فلسطین را مصادره می کند، رویایی که رژیم اشغالگر قدس می خواهد کشور فلسطین رابه جامعه ای کوچک و پراکنده  تحت حاکمیت شهرک نشینان افراطی  تقلیل دهد .
 پروژه های شهرک سازی  رژیم صهیونیستی در زمان دولت نتانیاهو همواره در دستور کاربوده است .


آخرین اخبار جهان اسلام را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
ویژههای الکوثر را اینجا دنبال کنید

 


شنبه 29 بهمن 1401 - 12:38:19